آیا پس از سلسیوس و ترا، این بار نوبت بحران در شرکت 3AC است؟

خانهاخبارآیا پس از...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: سو ژو، هم‌بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری کریپتویی تری اروز کپیتال (3AC) اخیرا و در پاسخ به ادعاهای مربوط به مقابله این شرکت با ورشکستگی، در توییتر بیانیه ای مرموز را منتشر کرده است.

نگرانی ها درباره 3AC زمانی آغاز شد که این شرکت به دلیل سقوط قیمت اتریوم دارایی های خود را به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز پلتفرم های دیفای مانند آوی منتقل کرد تا از لیکوئید شدن های احتمالی جلوگیری کند. همچنین گزارش های تایید نشده ای وجود دارند که خبر از لیکوئید شدن چند صد میلیون دلاری 3AC می‌دهند.

یکی دیگر از پلتفرم هایی که در حال انجام چنین اقداماتی برای مقابله با لیکوئید شدن است نیز شرکت سلسیوس است. در حالی که 3AC یک وام گیرنده بسیار بزرگ محسوب می‌شود، سلسیوس بخش بزرگی از سرمایه ارزش کل قفل شده پلتفرم های مختلف دیفای را تهیه کرده است. سقوط هر یک از این پلتفرم ها تاثیرات جبران ناپذیری در فضای کریپتو خواهد داشت.

توییت آن چین ویزارد

ژو اوایل صبح امروز و در پستی توییتری سکوت خود را پس از سه روز شکست و گفت که 3AC در حال کار روی مشکلاتش است. وی در ادامه گفت:

«ما در حال حاضر در فرایند ارتباط برقرار کردن با شرکت ها و پلتفرم های مختلف هستیم و کاملا متعهد هستیم تا مشکلات به وجود آمده را رفع کنیم.»

رایان سلکیس، تحلیلگر شرکت مساری نیز در رابطه با این شرکت گفت که 3AC در صدد بازگردانی ترازنامه مالی خود است و دلیل آن نیز قرار داشتن در سمت اشتباه دو ترید در GBTC و stETH است. وو بلاک چین نیز در پستی توییتری گفت که شرکت 3AC در ماه مه حدود 31.37 میلیون دلار از طریق معامله در صرافی بیتفینکس از دست داده است.

مطلب مفید: آموزش جامع صرافی کوین لوکالی (Coinlocally)؛ از ثبت نام تا ترید

این شایعات پس از آن قوت گرفت که ژو تمام اشارات به سرمایه گذاری در اتریوم، آوالانچ، لونا، سولانا، نیر، مینا، دیفای و NFT ها را از توییتر خود حذف کرد و تنها نام بیت کوین را در صفحه اش باقی گذاشت. دیگر اعضای جامعه نیز درباره حذف حساب اینستاگرام وی و همچنین عدم فعالیت ژو و کایل دیویس، دیگر هم‌بنیانگذار 3AC در توییتر ابراز نگرانی کردند.

توییت مون درباره 3AC

یکی از نگرانی ها درباره 3AC رابطه آن با اکوسیستم ترا از طریق سرمایه گذاری در توکن لونا است که در ماه مه سقوط کرد. این پلتفرم چند هفته قبل از سقوط ترا حدود 500 میلیون دلار بیت کوین را با بنیاد لونا مبادله و در عوض توکن لونا دریافت کرد. دیگر شخصیت های برجسته این حوزه نیز مانند مدیرعامل سابق شرکت رمز ارزی آرک اینوست گفته است که احتمالا 3AC شرکت بعدی باشد که پس از ترا و سلسیوس سقوط می‌کند.

توییت مدیرعامل سابق آرک اینوست

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان