پالیگان در برنامه Accelerator دیزنی شرکت می‌کند؛ رشد چشمگیر قیمت متیک

خانهاخبارپالیگان در برنامه...

آنچه می‌خوانید...

متیک، ارز دیجیتال بومی شبکه لایه 2 پالیگان در شبانه روز گذشته با رشد بسیار خوب 18 درصدی همراه بود و به محدوده 0.64 دلاری نیز رسید. گفتنی است که قیمت این ارز در یک هفته اخیر رشد 24 درصدی را ثبت کرده است. در حالی که کل بازار کریپتو یک ماه گذشته را تحت فشار سپری کرده، ارز شبکه پالیگان قدرت خوبی را از خود نشان داده و به سرمایه گذاران خود رشد 50 درصدی در سرمایه هایشان را هدیه داده است.

با این حال و علیرغم حرکات خوب قیمتی، پلتفرم تحلیلی سانتمینت از سرمایه گذاران خواسته تا در رابطه با موقعیت های جدید معاملاتی در پالیگان احتیاط کنند، چرا که ممکن است در آینده نزدیک شاهد اصلاح قیمت متیک باشیم. سانتیمنت در گزارش خود نوشت:

«پالیگان از رشد قیمتی 20 درصدی در یک روز و همزمان با رشد نسبی بازار کریپتو پس از اعلام داده های شاخص قیمت مصرف کننده لذت برده است. توجه داشته باشید که تریدرها به صورت میانگین در 30 روز گذشته سود 28 درصدی از متیک گرفته‌اند که بیشترین میزان سود از ماه اکتبر تاکنون محسوب می‌شود. بدین ترتیب یک اصلاح نزولی برای این ارز لازم است.»

مطلب مفید: آموزش فیوچرز کوینکس (Coinex Futures) – قسمت اول

دیزنی پالیگان را برای برنامه شتاب دهنده 2022 خود انتخاب کرد

در ادامه رشد روز افزون و دستاوردهای پالیگان، این شبکه اخیرا به بخشی از برنامه شتاب دهنده (Accelerator) سال جاری دیزنی نیز تبدیل شد. هدف این برنامه سرعت بخشیدن به رشد شرکت های نوآورانه مختلف در سراسر جهان است. پالیگان به همراه دیگر مشارکت کنندگان در این طرح، تمرکز خود را روی توسعه واقعیت افزوده (AR)، NFT ها و هوش مصنوعی خواهند گذاشت. بنابر اعلامیه دیزنی، این برنامه از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد.

در طی این برنامه، تمامی شرکت های مشارکت کننده دستورالعمل هایی را از تیم ارش دیزنی دریافت خواهند کرد و در کنار آن هر شرکت یک ناظر اجرایی نیز خواهد داشت.

پالیگان به صورت فعال در حال توسعه بخشی حوزه کریپتو بوده است و اخیرا تیم این شبکه خبر از انتقال موفقیت آمیز پروژه های ترا به اکوسیستم خود داد. گفتنی است که تا به امروز بیش از 48 پروژه اکوسیستم ترا با موفقیت به شبکه پالیگان مهاجرت کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان