نسخه بتا عمومی شیباریوم با نام پاپی نت راه‌اندازی شد

خانهاخبارنسخه بتا عمومی...

آنچه می‌خوانید...

لحظه‌ای که حامیان و طرفداران ارز دیجیتال شیبا اینو انتظار آن را می‌کشیدند بالاخره فرا رسید و نسخه بتا عمومی شیباریوم تحت عنوان پاپی نت (PUPPYNET) راه‌اندازی شد. باید اشاره داشت که شیباریوم یک شبکه لایه 2 است که طراحی شده است تا نقص‌های بلاک چین میزبان شیبا یعنی اتریوم را پوشش دهد. از مهم‌ترین قابلیت‌های این شبکه می‌توان به سرعت بالا و هزینه پایین تراکنش‌ها اشاره داشت.

نسخه بتا عمومی شیباریوم

به نقل از کریپتوگلوب، بون شیبا سواپ (BONE) توکن بومی شیباریوم است که از آن برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش‌ها و همچنین پاداش به اعتبارسنج‌های شبکه استفاده خواهد شد. نکته قابل‌توجه و مثبت برای هولدرهای شیبا نیز آن است که شبکه لایه 2 شیباریوم به ازای هر تراکنش خود، مقداری شیبا خواهد سوزاند تا به کاهش موجودی این ارز دیجیتال کمک کند.

- Advertisement -

روز شنبه، شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا در یک پست وبلاگی اعلام کرد که پاپی نت یا به قول تیم توسعه این پروژه، نسخه آزمایشی بتا شبکه شیباریوم راه‌اندازی شده است. کوزاما در این باره توضیح داد که شیباریوم به تمامی فعالان شبکه اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز بسازند، آن‌ها را با کسب و کارهای IRL ادغام کرده و به برنامه‌ها قدرت ببخشند.

مطلب مفید: فروش جمعی ارز دیجیتال (Cryptocurrency Crowdsale) چیست؟

این شبکه بسیار ارزان است و همان‌طور که اشاره شد در فرایند تراکنش‌ها شیبا می‌سوزاند. باید اشاره داشت که نسخه بتا عمومی این شبکه چندین ماه در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

با مراجعه به وب‌سایت شیباریوم، تمامی کاربران می‌توانند از نسخه بتا عمومی شبکه یا پاپی نت بهره‌مند شوند. کوزاما در پایان پست وبلاگی خود به کاربران هشدار داد که توکن‌های قرار گرفته بر بستر این شبکه آزمایشی بتا واقعی نیستند و کاربران نباید توکن‌های واقعی خود را صرف این موضوع کنند.

باید اشاره داشت که در حال حاضر و پس از انتشار اخبار راه‌اندازی شبکه پاپی نت، قیمت شیبا اینو با رشد 5 درصدی در شبانه‌روز گذشته به محدوده 0.000010 دلاری رسیده است و ارزش بازار آن نیز اکنون در نزدیکی 6 میلیارد دلار قرار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان