درآمد ۱۶.۵ میلیون دلاری یوگا لبز از فروش NFTهای مبتنی بر بیت کوین

خانهاخباردرآمد ۱۶.۵ میلیون...

آنچه می‌خوانید...

مزایده و حراج مجموعه NFTهای بیت کوین شرکت یوگا لبز، توسعه‌دهنده بورد ایپ یات کلاب به پایان رسید و این پلتفرم موفق شد در تنها 24 ساعت حدود 16.5 میلیون دلار از فروش NFTهای اوردینالز درآمد کسب کند. باید اشاره داشت که حراج این مجموعه با نام توئلوفولد (TwelveFold) روز گذشته آغاز شد و 288 خریدار موفق شدند NFTهای اوردینالز مبتنی بر شبکه بیت کوین را دریافت کنند.

توییت یوگا لبز

پایان مزایده NFTهای بیت کوین یوگا لبز

به نقل از کوین تلگراف، برندگان این مزایده NFTهای خود را در کمتر از یک هفته دریافت خواهند کرد و بازندگان حراج روز گذشته نیز تا پایان امروز سرمایه‌ای را که برای خرید NFTها قرار داده بودند را پس خواهند گرفت. باید اشاره داشت که این مزایده بر اساس میزان سرمایه‌ای بود که کاربران برای خرید دارایی‌ها قرار داده بودند و در همین راستا تنها 288 پیشنهاد بالاتر NFTهای اوردینالز بیت کوین را دریافت خواهند کرد.

- Advertisement -

این مزایده 735 بیت کوین به ارزش تقریبی 16.5 میلیون دلار با قیمت فعلی بیت کوین را برای شرکت یوگا لبز به ارمغان آورد. باید اشاره داشت که بالاترین پیشنهاد در این مزایده نیز 7 بیت کوین بود. به عبارتی دیگر، فردی برای خرید یکی از NFTهای اوردینالز مبلغ 161000 دلاری پیشنهاد داده بوده است.

مطلب مفید: بررسی پروژه استایلایک (Stylike)؛ کلاهبرداری با چاشنی مد و فشن

بالاترین پیشنهادها برای NFTهای یوگا لبز

یوگا لبز عرضه و مزایده مجموعه NFTهای بیت کوین را در اواخر ماه فوریه اعلام کرد و آن را به‌عنوان سیستم بومی‌سازی شده بر پایه 12 هنر مختلف حول یک شبکه 12×12، تمثیلی بصری برای نقشه‌برداری داده‌ها در بلاک چین بیت کوین توصیف کرد.

تصویر NFT توئلوفولد

این مجموعه از NFTهای اوردینالز بیت کوین شامل یک مجموعه نسخه محدود از 300 قطعه است که روی ساتوشی‌ها در شبکه BTC حک شده‌اند. برندگان خوش‌شانس این مزایده مشتاق بودند تا NFTهای جدید خود را به صورت آنلاین با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. باید اشاره داشت که علیرغم موفقیت یوگا لبز در برگزاری مزایده، نحوه برگزاری آن با انتقادات زیادی از سمت کاربران مواجه شد و بسیاری گفتند که روش این شرکت برای برگزاری و بازگردانی دستی سرمایه به کاربرانی که برنده نشده‌اند،مربوط به عصر حجر است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان