ویزا به دنبال استفاده از راهکار لایه دو استارک نت برای پرداخت‌های خودکار قبوض است

خانهاخبارویزا به دنبال...

آنچه می‌خوانید...

ویزا، یکی از بزرگترین تسهیل‌کنندگان پرداختی در جهان معتقد است راهکار لایه 2 استارک نت، مبتنی بر شبکه اتریوم می‌تواند به پرکردن شکاف بین دنیای رمزارزها و جهان واقعی کمک کند. به گفته این غول پرداختی، این راهکار برای افرادی که از کیف پول‌های شخصی استفاده می‌کنند امکان پرداخت قبوض و صورتحساب‌های خود را فراهم می‌کند.

به گزارش د بلاک، با توجه به پیشنهاد تیم مدیریت بلاکچین و ارز دیجیتال ویزا، در حال حاضر پرداخت قبوض و صورتحساب در اپلیکیشن‌های بانکداری در تلفن‌های همراه بسیار ساده است اما همین کار را نمی‌توان به راحتی در پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین انجام داد. در همین راستا، تیم ارز دیجیتال ویزا مفهوم جدیدی به نام انتزاع حساب را ارائه کرده که طی آن، به صورت خودکار وجوه از کیف پول‌های ارز دیجیتال برداشت شده و کاربر نیازی به تایید دستی تراکنش‌ها نخواهد داشت.

- Advertisement -

اعضای تیم ارز دیجیتال ویزا در رابطه با این پیشنهاد می‌گویند:

از نظر ما، پرداخت‌های خودکار عملکردی اصلی است که در زیرساخت‌های بلاکچینی فعلی وجود ندارد.

ویزا این مفهوم را با استفاده از کیف پول ارجنت (Argent) و راهکار مقیاس‌پذیری لایه 2 استارک نت پیاده‌سازی کرده است. همانطور که گفتیم، این پیشنهاد راهی را ارائه کرده که در آن، کاربران می‌توانند بدون نیاز به تایید مکرر دستی، از کیف پول‌های شخصی خود با پرداخت‌های خودکار، قبوض و صورتحساب‌های خود را پرداخت نمایند. به گفته تیم ارز دیجیتال ویزا، پرداخت‌های مکرر خودکار از طریق رمزارزها با استفاده از نوع جدیدی از کیف پول‌های خودحضانتی به نام حساب‌های قابل واگذاری شدنی خواهد بود.

ویزا در این رابطه می‌گوید:

با استفاده از رویکردی که معرفی کرده‌ایم، سایر برنامه‌های کاربردی که در دنیای واقعی وجود دارد را می‌توان به بلاکچین آورد.

ویزا بر روی زیرساخت‌ها و پروتکل‌های ارز دیجیتال برای مقاصد پرداختی تمرکز کرده و در مدت اخیر در زمینه‌های مختلف نظیر حریم خصوصی و امنیت برای تراکنش‌ها تحقیق می‌کند. به گفته این شرکت، بحث در رابطه با ایده‌های استفاده از رمزارزها برای پرداخت‌ها همچنان باز است و از طرح‌های جدید استقبال می‌کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان