top banner adv

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی سال (۲۰۲۲)

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی سال (۲۰۲۲)
2
بازدید : 21083

صنعت بازی کریپتویی به دلیل وجود فناوری بلاک‌چین که امکان تجارت واقعی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را فراهم می‌کند، میلیاردها دلار ارزش دارد. حتی اقتصادهای دیجیتالی وجود دارند که برای بازی کردن به شما پول می‌دهند! بله. درست خوانده‌اید. بازی کردن و کسب درآمد! اگر می‌خواهید پردرآمدترین بازیهای کریپتویی (Top Play-To-Earn Crypto Games) را بشناسید و به سراغشان بروید، این مقالۀ فکت کوینز برایتان مناسب است. پس با ما همراه باشید.

بازی برای کسب درآمد (play to earn) بازی‌هایی هستند که در آنها بازیکنان می‌توانند از گیم‌پلی‌هایی مانند انجام نبردها، پرورش شخصیت‌های درون بازی خود، تکمیل مأموریت‌ها یا کارهای دیگر لذت ببرند. با انجام این کار، می‌توانند نوعی ارز درون بازی دریافت کنند که بعداً  برای خرید NFT استفاده یا مستقیماً به یک کیف پول کریپتوکارنسی منتقل شود. و به‌ازای توکن‌ها یا ارزهایی که می‌توانند برای پرداخت‌های واقعی استفاده شوند، فروخته یا معامله شوند.

به‌این‌ترتیب، بازیکنان با اجرای این بازی‌های کریپتویی پول دریافت می‌کنند و این یکی از مشوق‌های اصلی بازیکنان برای مشارکت فعال در این بازی‌ها است. به همین دلیل محبوبیت «بازی برای کسب درآمد» بسیار افزایش یافته است.

بهترین بازی های سال (۲۰۲۲)

کریپتو یونیکورنز (UNICORNS)

کریپتو یونیکورنز (Crypto Unicorns) یک بازی بلاکچینی است که در آن بازیکنان مزرعه‌های پرورش یونیکورن دارند و آنها را برای مبارزه با سایر بازیکنان آموزش می‌دهند. این یک بازی برای کسب درآمد بر بستر بلاکچین پالیگان است. آنجا زمین‌ها و ساختمان‌های مختلفی وجود دارد که بازیکنان باید برای ارتقا و رشد یونیکورن‌های خود استفاده کنند.

شکارچی تایتان

یک بازی NFT و شبیه به بازی آرچرو (Archero) است. بازیکنان برای مبارزه با هیولاها باید کاراکتر خود را کنترل کنند و می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌هایشان را ارتقا دهند. این یکی از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی آینده دار است که هم حالت ماجراجویی دارد و بازیکنان می‌توانند برای مبارزه با هیولاها با هم متحد شوند و به یکدیگر کمک کنند.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی

Plant VS Undead

یک بازی همه‌کاره است و حالت مزرعه مانندش شما را با فرصتی برای کسب انرژی نور درگیر می‌کند که به کسب توکن‌های PVU منتهی می‌شود.

هنگامی که دارایی‌هایتان در بازی Plant vs Undead را که به شکل توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) هستند کنترل می‌کنید، راهی برای کسب درآمد از راه بازی ایجاد می‌شود. این همان چیزی است که آن را به یکی از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی تبدیل می‌کند.

بازیکنان در این بازی می‌توانند مزرعه‌شان را مدیریت و ارز درون بازی به نام انرژی نور (LE) را تولید کنند. این توکن‌های انرژی نور را می‌توان به توکن معروفی به نام Plant vs Undead (PVU) تبدیل و سپس در صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف (DEX) معامله کرد.

برای به‌دست‌آوردن LE، باید دانه برداشت کنید، مأموریت‌های روزانه مانند آبیاری گیاهان سایر بازیکنان و کارهای مربوط به مزرعه را انجام دهید.

بازی  Plant VS Undead
بازی برای کسب درآمد

در ژوئیه ۲۰۲۲، ارزش توکن Plant vs Undead (PVU) معادل 0.675261 دلار بود. این رقم آن را به یک توکن قوی برای کسب درآمد تبدیل می‌کند و پس از انجام یک بازی طولانی به یک روز خوب کسب درآمد منجر می‌شود. شما می‌توانید گیاهان NFT را در بازار بفروشید. در آنجا گیاهان رایج NFT را به ارزش حدود ۱۰ توکن PVU فروخته می‌شوند و گیاهان کمیاب را می‌توان تا بیش از ۱۰۰ توکن PVU فروخت.

برخی بازیکنان فقط می‌توانند گیاه بکارند و توکن‌های نور به دست آورند که می‌توانند به PVU تبدیلشان کنند. برخی دیگر می‌توانند روی فروش NFT در بازارها تمرکز کنند. این بازی بر بستر زنجیرۀ هوشمند بایننس است. اگر کیف پول متامسک به BSC متصل باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

Gods Unchained

یکی از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی است که در پسِ راه‌حل مقیاس‌پذیری لایۀ ۲ اتریوم به نام پروتکل Immutable X ساخته شده است. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و از پروتکل Immutable X استفاده می‌کند. اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) در این پروتکل می‌توانند بدون کارمزد به‌صورت همتابه‌همتا معامله کنند و تا ۹۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه (TPS) قابل پردازش است.

بیشتر بخوانید : پیش بینی Arcane Research؛ چه بر سر کاردانو و ریپل خواهد آمد؟

با این اوصاف، Gods Unchained یک بازی تجارت کارت و از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی است که در آن بازیکنان با استفاده از دسته‌ای از کارت‌ها، کارت‌های اصلی و کارت‌های جنسیس با بازیکنان دیگر مبارزه می‌کنند. کارت‎های اصلی در حین انجام بازی به‌صورت رایگان به دست می‌آیند.

بسته‌های کارتی نیز وجود دارد که بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند برای اجتناب از یکنواخت شدن بازی بخرند. این کارت‌ها قبل از شروع بازی فروخته می‌شوند. پس اگر بخواهید از این کارت‌ها استفاده کنید، باید از بازیکن دیگری بخرید. تمامی کارت‌های ارائه شده در بازی را می‌توان در بازار تغییرناپذیر X خریدوفروش کرد.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی
پردرآمدترین بازیهای کریپتویی

ارز بازی Gods Unchained

این بازار از اتریوم به‌عنوان ارز استفاده می‌کند؛ بنابراین، به یک کیف پول متامسک یا یک کیف پول پشتیبانی شدۀ دیگر نیاز دارید. هر کارتی آمار و سطح کمیابی متفاوتی دارد. هر چه کارت کمیاب‌تر باشد، ارزش بیشتری خواهد داشت. در 6 دسامبر 2019، یک کارت به نام Gods Unchained Mythic به‌ازای ۲۱۰ اتر و به ارزش ۳۱۰۰۰ دلار فروخته شد. برای اجرای بازی باید یک حساب کاربری داشته باشید و به‌عنوان بازیکن جدید، یک مجموعه کارت رایگان برای شروع بازی به شما داده می‌شود.

Gods Unchained توکن کریپتوکارنسی خودش را دارد که به نام توکن GODS مشهور است و یک توکن ERC-20 است. از توکن‌های GODS می‌توانید برای ساخت NFT، خرید بسته‌ها از Gods Unchained Marketplace، و کسب جوایز بیشتر از طریق نگه‌داشتن توکن‌ها در Immutable X استفاده کنید. این توکن قدرت رأی‌دهی شما را نیز نشان داده و کمک می‌کند که در پیشنهادهای حاکمیتیِ مؤثر بر توسعۀ آیندۀ بازی شرکت کنید. در حال حاضر، توکن GODS با قیمت 0.4911 دلار آمریکا معامله می‌شود.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی : اَکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) اولین بازی NFT مبتنی بر اتریوم بود که در ۸ آگوست ۲۰۲۱ به فروش ۱ میلیارد دلاری رسید. این بازی بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. فعلاً این محبوب‌ترین بازی توکن غیر قابل تعویض (NFT) است. یک شرکت ویتنامی معروف به Sky Mavis آن را ساخته است و یکی از پردرآمدترین بازی‌ها در کل بلاکچین است.

اکسی اینفینیتی در اصل یک بازی الهام گرفته از پوکمون (Pokemon) است. در آن می‌توانید گروهی از موجودات به نام Axies ساخته و برای نبرد با بازیکنان در حالت Arena یا مبارزه با دشمنان در حالت Adventure استفاده کنید.

این بازی دو کریپتوکارنسی دارد که اصلی‌ترینش توکن Axie Infinity (AXS) و دیگری Smooth Love Potion (SLP) است. با قرار دادن AXS در جدول امتیازات PVP می‌توانید آن را دریافت کنید، درحالی‌که SLP با تکمیل حالت adventure و برنده شدن در مسابقات arena به دست می‌آید. هر دو توکن برای پرورش یک Axie ضروری هستند و این فرایند فقط در صورتی انجام می‌شود که از قبل دو Axie داشته باشید.

هر Axie یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) است و اندام‌های منحصربه‌فردی دارد که مهارت‌ها و نیز میزان کمیاب بودن آن را تعیین می‌کند. معمولاً آنها را می‌توانید از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار بفروشید و موارد بسیار کمیاب تا صدها هزار دلار فروخته می‌شوند. مانند Axie #1733 (Venom) که در ۲۳ مارس ۲۰۱۹ به قیمت ۱۱۰ ETH و سپس در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ به قیمت 104.25 ETH فروخته شد.

اکسی اینفینیتی یک بازی برای کسب درآمد و از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی است. اما هنوز هم کلکسیونرهای NFT را به‌سوی خود جذب می‌کند. چون Axies را می‌توانند با پول زیادی بفروشند و درست پس از OpenSea دومین بازار بزرگ است.

بازی Axie Infinity
بازی Axie Infinity

حجم بازار اکسی اینفینیتی

در ژوئیه 2022، این بازار بیش از ۱۸۷۰۰۰ معامله‌گر با 124.58 میلیون دلار حجم معامله داشت. این بازار بر اساس آمار تمام دورانش بیش از 975000 معامله‌گر و 288 میلیارد دلار حجم معاملات دارد. ارزش توکن Axie Infinity (AXS) در ژوئیه ۲۰۲۲ معادل 136.65 دلار آمریکا بود.

برای شروع بازی باید سه Axie را از بازار بخرید. اما چون در آن از راه‌های مختلف درآمد زیادی به دست می‌آید، ارزش بازی کردن را دارد.

Smooth Love Potion (SLP)

SLP توکنی است که می‎توانید پس از برنده شدن در هر PVE Adventure یا PVP Arena به‌عنوان جایزه دریافت کنید. در جریان بازی، این یک پول ضروری برای پرورش Axies است. محدودۀ قیمت آن در بازار ۱۰۰ تا ۲۱۰۰ است یا می‌توانید در آینده آنها را با قیمت تعیین شده در بازار بفروشید. توجه داشته باشید که SLP پس از تولد یک Axie جدید سوزانده می‌شود تا از تورم بازی جلوگیری شود.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی : Gala Games: Town Stars

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین با انواع دسته‌بندی بازی‌های کریپتویی است. توکن GALA به‌عنوان پاداش و یک توکن ابزاری برای تراکنش‌های درون بازی، در اکوسیستم‌ها به بازیکنان داده می‌شود. در بازار NFT  این بازی هم می‌توانید توکن‌ها را معامله کنید و هم آیتم‌های درون بازی را با قیمت‌های تعیین‌شده، بسته به میزان کمیاب بودنشان، با کریپتوکارنسی‌های متعددی معاوضه و جمع‌آوری کنید.

این آیتم‌ها در بازی‌ها جمع‌آوری می‌شوند. بازی از بلاکچین استفاده می‌کند تا مالکیت انحصاری آیتم‌های بازی‌ها به‌صورت NFT و توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم را به بازیکنان بدهد.

به عبارت دیگر، هر آیتم درون بازی و وضعیت وراثت (inherit status) که بازیکنان جمع‌آوری می‌کنند، دارایی‌های قابل تأیید در بلاکچین هستند. حتی اگر حساب‌هایشان از پلتفرم‌ها به حالت تعلیق درآمده باشد؛ بر خلاف بازی‌های دیگر که Game Master و Admin بزرگترین نویسندگان آیتم‌های بازی هستند.

خبر خوب این است که ادغام Gala Games با سایر بازی‌های رمزنگاری شده در آینده، به بازیکنان امکان می‌دهد NFT ها را از یک بازی به بازی دیگر منتقل کنند. در اواسط سال ۲۰۲۱، پنج بازی کریپتویی متمایز برای کسب درآمد تحت Gala Games وجود داشت. Mirandus، Spider Tank، Town Star، Fortified و Echoes of Empires.

بیشتر بخوانید : عرضه توکن اوراق بهادار (STO) چیست؟

بیشتر بخوانید : شبکه نقدینگی (Liquidity Network) چیست؟

درهرحال، پس از عرضۀ 3 بازی جدید Walking Dead: Empires، Legacy و Last Expedition در Galaverse همه چیز در سال ۲۰۲۲ برای طرف‌داران Gala Games هیجان‌انگیزتر خواهد شد.

ایلوویوم

ایلوویوم (Illuvium) یک بازی جهان باز (Open World) سه‌بعدی RPG در بلاکچین اتریوم با گیم‌پلی نبرد خودکار (auto-battle) است. در این بازی، مانند گیم‌پلی‌های RPG قدیمی، وظیفه اصلی بازیکنان برنده شدن در جنگ‌ها، انجام مأموریت‌ها و ارتقای رتبه‌ها است. پاداش‌های این بازی توکن‌های ILV هستند که دارایی‌های دیجیتالی محسوب می‌شوند.

NFT Illuvial موجودی با مهارت‌های مختلف است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را جمع‌آوری کرده و مهارت‌هایشان را ارتقا دهند تا با کمکشان در جنگ‌ها پیروز شوند. در بازار ایلوویوم، هم NFT Illuvial و هم آیتم‌های درون بازی را می‌توان با استفاده از پول واقعی مانند سایر بازی‌های NFT معامله کرد.

پس از ادغام ایلوویوم با Immutable X، پروتکل‌های راه‌حل‌های لایه ۲ برای NFT ها با کارمزد صفر، توجه به این بازی افزایش یافته است. این امر باعث می‌شود که ایلوویوم بتواند برخلاف سایر پلتفرم‌های بازی مبتنی بر بلاکچین اتریوم، تجارت همتابه‌همتا را بدون هزینۀ گاز به جامعۀ خود ارائه دهد.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی
پردرآمدترین بازیهای کریپتویی

دیسنترالند

یکی دیگر از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی در واقعیت مجازی سه‌بعدی است که با کمک بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است. در این بازی می‌توانید سرزمین‌ها را کاوش کنید و آواتارها و محتواهای منحصربه‌فرد را بر اساس اولویت‌های خود با تجربیاتی باورنکردنی ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید : لیست میم کوین های انفجاری در سال 2024 (کسب سود چند برابری)

به‌علاوه، می‌توانید از کوین MANA به‌عنوان یک توکن درون بازی و برای خریدوفروش آیتم‌های مختلف استفاده کرده و از فعالیت‌های اجتماعی لذت ببرند. هر چه به عرضۀ متاورس نزدیک‌تر می‌شویم، گیم‌پلی دیسنترالند بیشتر در تجربه‌های واقعیت مجازی وارد می‌شود تا زندگی فراتر از واقعیت را با گرافیک فوق‌العاده باکیفیت محقق کند. در این بازی، بازیکنان آزادند تا در کنار NFT Marketplace تجارت کنند.

سندباکس

سندباکس (Sandbox) یک ستارۀ نوظهور در پردرآمدترین بازیهای کریپتویی واقعیت مجازی سه‌بعدی با مفهوم گیم‌پلی مشابه است. در این بازی می‌توانید از توکن ابزاری SAND برای انجام معاملات در بازار و معاملۀ زمین‌های دیجیتال استفاده کنید. ترفند سندباکس در واقع عرضۀ محدود 166464 زمین است که تقاضا را بالا می‌برد و دستیابی به آن هزینۀ بسیار بالایی دارد.

در مورد گرافیک و رابط می‌توان گفت که بازیکنان سندباکس راه‌های خود را برای کسب درآمد از محتوا انتخاب می‌کنند. درعین‌حال، تجربۀ کلاسیک ماین کرافت (Minecraft) را به یاد می‌آورند که در آن مناظر و آیتم‌ها به شکل بلوک هستند. بهترین راه برای بازی برای کسب درآمد در سندباکس، مبادلۀ زمین‌ها و اشیا و تکمیل وظایف درون بازی است.

قرن زنگ‌زده

اگر به دنبال یکی از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی با محتوای تعاملی مبتنی بر داستان هستید بازی قرن زنگ‌زده (Age of Rust) برایتان مناسب است. تصور کنید در یک دنیای فاجعه‌بار در قرن ۴۴ بیدار می‌شوید که قدرت در دست هوش مصنوعی و ماشین‌ها است. در آنجا دنیای اسرارآمیزی را کشف و برای جمع‌آوری توکن پازل‌هایی را کامل خواهید کرد.

قرن زنگ‌زده یک بازی RPG پسا آخرالزمانی است که بر اساس پروتکل ENJIN ساخته شده است. این بازی مبتنی بر اتریوم-بلاکچین است و هدف اولیه‌اش جلب علاقۀ مردم به دنیای بلاکچین است. بازیکنان در این بازی باید بیش از ۲۴ بیت‌کوین را که سازندۀ بازی مخفی کرده، بیابند. اکنون ارزش این بیت‌کوین‌ها بیش از 1.000.000 دلار و 370.000 کوین ENJ است.

بازی Age of Rust
بازی Age of Rust

اسپایدر تنک

اسپایدر تنک (Spider Tank) یکی از اعضای انجمن بازی GALA است. این بازی رایگان و با مکانیک بازی برای کسب درآمد با استفاده از فناوری پیشرفتۀ بلاکچین است که شرکت GAMEDIA برنده جایزه در هلند توسعه داده است. بازیکنان از طریق رقابت مبتنی بر مهارت درون بازی، جمع‌آوری منابع بازی و ارتقای چرخه، درآمد کسب می‌کنند.

برای ارتقای مهارت‌ها و قدرت شلیک در این بازی باید انواع بدنۀ تانک‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های ویژۀ NFT در عرصه نبرد استراتژیک کشف شوند. به‌علاوه، این بازی حالت‌های مختلفی برای بازی دارد که بازیکنان می‌توانند با ازبین‌بردن دشمنان روی تانک‌ها، به‌صورت یک تیم ۳ نفره، رقابت را تجربه کرده و برنده شوند.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی : بینمون

بینمون (Binemon) یک بازی NFT است که بر روی زنجیرۀ هوشمند بایننس اجرا می‌شود. بازیکنان می‌توانند حیوانات خانگی مجازی NFT  به نام Mons را پرورش دهند و این حیوانات را در جنگ‌ها شرکت داده و جوایز را به دست آورند. بازی دو حالت نبرد دارد:

  • Player-Vus-Environment (PvE)
  • Player-Van-player (PvP)

اما Mons تنها چیزهایی نیستند که بازیکنان می‌توانند جمع‌آوری کنند. بازی بینمون آیتم‌های خاصی به نام آمبروزیا (AMB) دارد که می‌توان آنها را در مناظر بی‌پایان جهانِ باز یافت. از AMB می‌توان برای تقویت و ارتقای Mons استفاده کرد.

BIN، یک توکن بومی BEP-20 Binemon است و برای خرید تخم‌های Mons در بازار بینمون استفاده می‌شود. چهار نژاد مختلف از تخم‌های Mons وجود دارد که بازیکنان به‌صورت تصادفی دریافت خواهند کرد. آنها عبارت‌اند از: گربه، سگ، اسب شاخ‌دار و تیتان.

بازی بمب کریپتو

بازیکنان بمب کریپتو می‌توانند توکن Bomb Crypto (BCOIN) را با استفاده از Bomb Heroes، NFT‌-های پلتفرم برای مبارزه با هیولاها کسب کنند. تاکنون بیش از ۱۲ NFT Bomb Heroes در سایت رسمی منتشر شده است. این بازی علاوه بر BCOIN، ظرافت و حسی نوستالژیک را برای بازیکنان فراهم کرده که آن را به یکی از معروف‌ترین بازی‌های NFT در بازار تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید : گرید اسپات (Grid Spot) کوینکس چیست؟ +آموزش استفاده

بازی بمب کریپتو سه حالت دارد:

  1. جستجوی گنج (Treasure hunt)
  2. ماجراجویی (Adventure)
  3. نبرد (Battle)

هر یک از این مراحل، درجۀ سختی و مأموریت‌های متفاوتی دارند.

Ember Sword

Ember Sword یک بازی با سیستم مبارزۀ classless  است، یعنی محدود به یک سبک خاص نیست. این یک بازی  MMORPG کسب درآمد رایگان با اقتصاد مبتنی بر بازیکن است. شعار اصلی بازی «اول گیم‌پلی» است. بازی Ember Sword ویژگی‌های چالش برانگیزی مانند PVE پایان بازی، PvP هاردکور، و همچنین اقتصاد زنده با داستان‌های جالب دارد.

بازیکنان برای خرید 4 نوع زمین در Ember Sword چند گزینه دارند و درآمد واقعی کسب شده از طریق زمین را دریافت خواهند کرد. پیشرفت در بازی به نحوۀ ارتقای مهارت‌ها از سطح ۰ تا ۱۰۰ بستگی دارد.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی : استپن

استپن (STEPN) یک اَپ سبک زندگی وب ۳ با عناصر Gamefi و SocialFi داخلی است. این اولین بازی است که به سراغ مفهوم کسب درآمد رفته است. کاربران با استفاده از توکن‌هایGMT  که توکن اصلی حاکمیت است به خرید و تجهیز NFT در قالب کفش‌های کتانی می‌پردازند. آنها با پیاده‌روی، آهسته دویدن و دویدن سریع در فضای باز یک توکن بازی GST به دست می‌آورند. این یک توکن فرعی است که عرضۀ نامحدودی دارد.

هدف استپن با GameFi این است که میلیون‌ها کاربرش زندگی سالم‌تری داشته باشند. با تغییرات آب‌وهوایی مقابله و مردم را به وب ۳ متصل کنند و درعین‌حال، به SocialFi آن نیز وابسته شوند.

استپن
استپن : بازی برای کسب درآمد

میراندوس

بازی میراندوس (Mirandus) هم یکی دیگر از پردرآمدترین بازیهای کریپتویی است. کاربران این بازی می‌توانند از طریق مجموعه RPG فانتزی حماسی که در دنیایی عظیم اتفاق می‌افتد، جمع‌آوری منابع بازی، ارتقای سطح شخصیت‌ها و ارتقای چرخه‌ها، درآمد کسب کنند. آنها نقش آواتارهایی را دارند که بازیکنان خریده‌اند.

بازیکنان برای بهبود مهارت‌ها و سلاح‌های خود باید جهان را کندوکاو کنند و با هیولاهای جنگل‌های عمیق و سیاه‌چال‌ها بجنگند. آنها می‌توانند در مورد هویت خود در بازی تصمیم گرفته و مأموریت‌هایشان را در مبارزۀ حماسی با شیطان انتخاب کنند.

گیلد آو گاردینز

این یک بازی فانتزی RPG است که بازیکنانش می‌توانند قهرمانان خود را خریدوفروش کرده و تیمشان را برای مبارزه با بازیکنان دیگر بسازند. آنها می‌توانند تیم‌هایشان را برای به چالش کشیدن سیاه‌چال‌ها و جمع‌آوری منابع برای ارتقای قهرمانان ترکیب کنند. این یک بازی موبایلی است که روی iOS و اندروید اجرا می‌شود.

بازی گیلد آو گاردینز (Guild of Guardian) رایگان است و کاربران می‌توانند برای کسب NFT و GEM که توکن اصلی آن است، بازی کنند. اگر بی‌صبرانه منتظر شروع این بازی هستید، باید صبر کنید. زیرا این بازی در سه‌ماهة سوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی : تتان آرنا

تتان آرنا (Thetan Arena) اولین بازی MOBA است که مبتنی بر بلاکچین است. در آن می‌توانید با دوستان خود در یک تیم سه‌نفره بازی کنید. قهرمانان این بازی به سه دستۀ تانک، تیرانداز و قاتل تقسیم می‌شوند. آنها مهارت‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌های نادر متفاوت خود را دارند.

تتان آرنا  گیم‌پلی‌های زیادی دارد، مانند Battle Royale، Deathmatch و Tower Siege. این بازی رایگان است و بازیکنان می‌توانند برای کسب gTHC یعنی توکن آن، بازی کنند.

پردرآمدترین بازیهای کریپتویی
پردرآمدترین بازیهای کریپتویی

سخن پایانی

بازی برای کسب درآمد، داغ‌ترین روند فعلی در فضای کریپتوکارنسی است. در این بازی‌ها، بازیکنان با اجراهای مختلف توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، کنترل بیشتری بر دارایی‌های درون بازی خود دارند.

به‌علاوه، به بازیکنان فرصت داده می‌شود که با اجرای مستقیم بازی یا ایجاد و سپس فروش NFT-های درون بازی در بازارهای خاص، توکن به دست آورند. اینها پردرآمدترین بازیهای کریپتویی هستند و اگر چیز جالبی برای بازی کردن می‌خواهید، توصیه می‌کنیم برایشان وقت بگذارید.

0
2
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    2 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    حامد
    2 سال ago

    سلام این بازیها رو گوشی باید بازی کرد یا پلی ۴ یا چیز دیگه ای میخاد

    سارا آقایی
    پاسخ به  حامد
    1 سال ago

    سلام ممنون از همراهیتون. خیر دوست عزیز. شما میتونید با کامپیوتر، لپ تاپ و حتی بعضی اونها رو با گوشی موبایل بازی کنید.

    محل تبلیغ
    ramzarzy
    2
    0
    نظر خود را بنویسید !x