شیبا از ۴ پروژه ای که در شبکه شیباریوم عرضه می شوند رونمایی کرد

خانهاخبارشیبا از ۴...

آنچه می‌خوانید...

شیبا اینو، دومین میم کوین محبوب بازار در چند وقت اخیر و در پی راه‌اندازی شبکه شیباریوم خود تیتر اخبار و موضوع بحث اعضای جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. این پروژه که با شوخی کار خود را آغاز کرد، اکنون در آستانه راه‌اندازی تکنولوژی لایه 2 خود قرار گرفته تا راه طولانی را طی کرده باشد. اکنون شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده ارشد این پروژه تأیید کرده است که چندین پروژه آماده‌اند تا کار خود را روی شیباریوم آغاز کنند.

4 پروژه شیبا اینو بر بستر شیباریوم

به نقل از کوین گیپ، کوزاما اخیراً در شبکه دیسکورد جلسه پرسش و پاسخی برگزار کرد و تأیید کرد که 4 پروژه رمز ارزی می‌توانند در شیباریوم اجرایی شوند. در رابطه با این پروژه‌ها، کوزاما توضیح داد که بسیار هیجان‌زده است تا پروژه‌هایی مانند فالکون 9، UFO گیمینگ، متابت (MetaBet)، واکسل اکس و دیگر توکن‌ها را بر بستر شیباریوم ببیند.

فالکون 9

فالکون 9 یک پروژه سکوی پرتاب مبتنی بر شبکه اتریوم است. این پروتکل، پلتفرم لازم برای توسعه‌دهندگانی را فراهم می‌کند که قصد دارند پروژه یا رمز ارز جدیدی را توسعه دهند. باید اشاره داشت که توکن 9F، دائو و سکوی پرتاب سه ستون پشتیبان این پروژه هستند.

UFO گیمینگ در شیبا اینو

UFO یک استودیو بازی وب 3 با تم میان ستاره‌ای است که نقش پلی میان بازی‌های سنتی و شبکه‌های بلاک چینی را ایفا خواهد کرد و به کاربران اجازه می‌دهد تا در بازی به خریدوفروش و مبادله آیتم‌ها بپردازند. این پلتفرم اکوسیستم شیبا اینو از قراردادهای هوشمند برای تراکنش‌های صورت گرفته میان بازیکنان استفاده می‌کند.

مطلب مفید: بازی Dookey Dash چیست؟ ۶ تکنیک‌ بازی دوکی دش

متابت

متابت یک پلتفرم شرط‌بندی مبتنی بر وب 3 است که به‌سرعت در فضای متاورس در حال گسترش است. این پلتفرم بازی برای کسب درآمد شامل بازی‌های آنلاینی مانند پوکر، کازینوها و … می‌شود. علاوه بر آن، در پلتفرم متابت می‌توان NFT نیز معامله کرد. هدف متابت آوردن زندگی به یک پلتفرم مجازی دوستانه، قابل‌اعتماد و حرفه‌ای است.

واکسل اکس

شبکه واکسل اکس یک پلتفرم برای رشد بازی است که دیفای، متاورس و یک بلاک چین اختصاصی را ارائه می‌دهد. بنا بر داده‌های تیم این شبکه مبتنی بر شیبا اینو، واکسل اکس خود را آماده کرده تا تأمین‌کننده اصلی پلتفرم‌های فناوری در رابطه با پروژه‌های گیم‌فای، متاورس و NFT برای اعضای جامعه باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان