توسعه‌دهندگان شیبا: استیبل کوین SHI تا پایان سال 2022 عرضه می‌شود

خانهاخبارتوسعه‌دهندگان شیبا: استیبل...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که فشار سمت قانون گذاران درباره استیبل کوین ها زیاد شده و نگرانی هایی نیز در میان اعضای جامعه وجود دارد، تیم توسعه شیبا اینو به روزرسانی های امیدوار کننده ای را به اشتراک گذاشته است. در پست وبلاگی که روز گذشته منتشر شد، توسعه دهندگان شیبا اعلام کردند که پروژه استیبل کوین SHI به احتمال فراوان در سال جاری منتشر خواهد شد. گفتنی است که در این پست به سقوط اکوسیستم ترا و از بین رفتن میلیاردها دلار نیز اشاره شد.

همه چیز استیبل کوین SHI غیرمتمرکز خواهد بود

شیتوشی کوزاما، توسعه دهنده ارشد شیبا در پست وبلاگی خود گفت که استیبل کوین SHI به نحوی کار خواهد کرد که توسط نوسانات بازار تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. وی در ادامه نیز تایید کرد که نگرانی هایی درباره استیبل کوین ها به خصوص پس از سقوط فاجعه آمیز اکوسیستم ترا و UST و از دست رفتن میلیاردها دلار در بازار وجود دارد.

گوزاما گفت که علیرغم این مشکلات پیشرفت های بسیار خوبی در رابطه با پروژه SHI توسط تیم توسعه شیبا اینو صورت گرفته است. در همین لحظه، نسخه ای از استیبل کوین SHI وجود دارد که می‌تواند از مشکلات پیش آمده برای پروژه هایی مانند ترا پرهیز کند. وی در ادامه نیز پروژه هایی مانند ترا را غیرممکن خواند و افزود:

«برای SHI ما شاهد توسعه مندی مستقل این پروژه توسط تیم شیبا و در شبکه غیرمتمرکز خود بودیم. این تیم نسخه ای از SHI را ایجاد کرده است که به نظر توانایی پرهیز کردن از مشکلات پروژه هایی مانند ترا را دارد.»

مطلب مفید: صرافی دیجیتال (Digital Exchange) چیست؟

SHI طراحی شده است تا ضد نوسانات بازار باشد

کوزاما در ادامه پست خود گفت که طراحی SHI اجازه می‌دهد تا انجام پرداخت های لازم این کوین بدون در نظر گرفتن نوسانات بازار صورت گیرد. این پروژه یک پروتکل تجربی و مانند تمام فعالیت های غیرمتمرکز شیبا خواهد بود. وی در ادامه نیز گفت که توضیحات و جزئیات بیشتری از استیبل کوین SHI را در آینده منتشر خواهد کرد.

بر اساس صحبت های وی، در صورت درست پیش رفتن مراحل توسعه استیبل کوین SHI، این پروژه در سال جاری عملیاتی خواهد شد. گفتنی است که علاوه بر این استیبل کوین، شیبا اینو قصد دارد توکن جدیدی با نام TREAT را راه اندازی کند که از آن به عنوان مکانیزم پاداش دهی در شبکه استفاده خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان