توییت ایلان ماسک قیمت پپه (PEPE) را ۵۰ درصد افزایش داد

خانهاخبارتوییت ایلان ماسک...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته، ایلان ماسک، مدیرعامل فعلی توییتر با یک پست توییتری باعث شد قیمت پپه (PEPE)، میم کوین محبوب این روزهای بازار با رالی صعودی 50 درصدی همراه شود. وی در این پست، شوخی اینترنتی را با قورباغه پپه، نماد ارز دیجیتال PEPE به اشتراک گذاشت که در پی آن اعضای جامعه واکنش نشان دادند و رالی صعودی قیمت را شاهد بودیم.

افزایش قیمت پپه پس از پست ماسک

به نقل از یوتودی، قیمت پپه در شبانه‌روز گذشته و پس از پست توییتری ایلان ماسک با رشد 50 درصدی همراه بوده است. باید اشاره داشت که صفحه رسمی این ارز دیجیتال در توییتر نیز پست توییتری ایلان ماسک را به اشتراک گذاشت تا توجه اعضای جامعه را به خود جلب کند.

- Advertisement -
توییت ماسک

پپه در ماه آوریل و توسط یک تیم ناشناس توسعه یافت و موفق شد در زمان اندکی حمایت گسترده جامعه را کسب کند. در پی این اتفاق، شاهد لیست شدن آن در صرافی‌های مختلف و بزرگی از جمله بایننس بودیم. همچنین باید اشاره داشت که این ارز در تاریخ 4 مه به اوج قیمتی خود در 0.000004354 دلار رسید. در حال حاضر اما، علیرغم رالی صعودی 50 درصدی اخیر، قیمت پپه همچنان فاصله 57 درصدی با اوج تاریخی خود دارد.

اخیراً، دیوید گوخشتاین، یکی از افراد پرنفوذ در فضای ارزهای دیجیتال این فرضیه را مطرح کرد که ایلان ماسک در حال سرکوب توییت‌های مربوط به پپه است. دلیل این ادعا نیز آن بود که وی اشاره داشت برای مدتی، اعلان‌های زیادی نسبت به در دسترس نبودن توییت‌های مربوط به PEPE دریافت کرده است.

مطلب مفید: هرآنچه باید از آپدیت Dencun اتریوم بدانید!

رالی صعودی یک میم کوین پس از توییت ماسک

باید اشاره داشت که پیش از پست توییتری درباره پپه و افزایش قیمت آن، ماسک پست توییتری دیگری را با اشاره به میم کوین LADYS منتشر کرد. در پی این توییت، قیمتمیم کوین با رالی صعودی فوق‌العاده 12 هزار درصدی همراه شد. نکته قابل‌توجه آن است که یک نهنگ بازار، یک ساعت پیش از این پست توییتری، 8 تریلیون توکن LADYS خریداری کرده بود.

ایلان ماسک یکی از افراد تأثیرگذار بر بازار ارزهای دیجیتال است که پست‌های توییتری وی می‌توانند تغییرات قیمتی قابل ‌ملاحظه‌ای را ایجاد کنند. گفتنی است که در پی رالی صعودی این ارز دیجیتال، صرافی کریپتو دات کام از لیست کردن آن خبر داد.

در رابطه با میم کوین پپه نیز باید اشاره داشت که به نظر روند صعودی آن همچنان می‌تواند ادامه داشته باشد. داده‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌ها همچنان در حال خرید این ارز هستند و امیدوارند قیمت پپه بتواند باری دیگر موفقیت چند هفته گذشته را تکرار کند. در شبانه‌روز گذشته 3 نهنگ مختلف حجم زیادی توکن PEPE خریداری کرده‌اند. همچنین باید توجه داشت که در پی رالی صعودی شب گذشته، هرکدام از این نهنگ‌ها حداقل 1 میلیون دلار سود کسب کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان