چرا با وجود حمایت سازمان ها از کریپتو هنوز شاهد افزایش قیمت چشمگیری نیستیم؟

خانهاخبارچرا با وجود...

آنچه می‌خوانید...

بازیگران سازمانی در چند هفته گذشته به فضای کریپتو بازگشته‌اند. با این حال همچنان در بازار خبری از پشتیبانی خرده‌فروشان از دنیای کریپتو نیست، زیرا در این مرحله اکثر سرمایه‌گذاران خرده‌فروش نسبت به بازگشت مجدد به بازار مردد هستند. اما چرا با وجود حمایت سازمان ها هنوز بازار ارز دیجیتال رشد چشمگیری نداشته؟ در ادامه با فکت کوینز همراه باشید.

بعد از تایم سه ماهه ای پرتنش و سخت، بیت‌کوین، اتریوم و چند ارز دیجیتال دیگر در 45 روز گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کردند. در حالی که بیت‌کوین رشد 25 درصدی سالمی داشت، دارایی‌های دیجیتال مانند اتریوم و دیگر آلت کوین ها در یک بازه زمانی کوتاه بین 80 تا 100 درصد افزایش یافتند.

- Advertisement -

اقدامات حمایتی سازمان ها از کریپتو، تا حدی در این افزایش قیمت نقش داشته است. در طول ماه گذشته شاهد برخی پیشرفت‌های کلیدی مانند مشارکت بلک ‌راک با صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس بودیم تا مشتریان سازمانی خود را در بیشتر درگیر بیت‌کوین و کریپتو کند.

بیشتر بخوانید: بازار ارز دیجیتال دچار جهش شد، اما تریدرهای خرد هنوز دچار فومو و هیجان نشده‌اند

از موارد دیگر حمایت سازمان ها میتوان به صندوق پوشش ریسک بزرگ بروان هاوارد (Brevan Howard) اشاره کرد که بیش از یک میلیارد دلار برای یک صندوق ارز دیجیتال جدید پول جمع کرد. بلاک‌فای در این رابطه نوشت:

افزایش بیت‌کوین ممکن است به ادامه خبرهای خوش‌بینانه در خصوص تمایل بیشتر سازمان‌ها به کریپتو منجر شود.

بلک‌راک با دارا یی بیش از 10 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت (AUM)، بزرگترین مدیر دارایی جهان است. مشارکت بلک‌راک به وضوح نشان می‌دهد که مشارکت‌های سازمانی و نهادی برای ورود به دنیای کریپتو، همچنان خوش‌بینانه است.

عدم پشتیبانی خرده‌فروشان از دنیای کریپتو

در حالی که بازار کریپتو در 45 روز گذشته به روال سابق بازگشته است، در این مرحله هنوز جای مشارکت خرده‌فروش‌ها خالی است. به نظر می‌رسد که خرده‌فروش‌ها هنوز زخم‌های ناشی از سقوط بازار در نیمه اول سال 2022 را بر تن دارند.

در هفته اخیر کوین‌بیس در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود اعلام کرد که در طول افزایش قیمت اخیر، مشتریان اصلی خرده‌فروش او کمتر فعال بوده‌اند. مارک چندلر، استراتژیست ارشد بازار در بانوک‌برن گلوبال فارکس (Bannockburn Global Forex) در گفت‌وگو با بلومبرگ گفت:

این بخشی از مشکل است… گمان می‌کنم برای رسیدن به موفقیت و یا موفقیت بیشتر، باید تاثیر شبکه‌ای بیشتری را شاهد باشیم. باید افراد بیشتری در آن مشارکت کنند.

آدرس های کیف پول هایی که کمتر از یک بیت‌کوین دارایی دارند ، اخیرا در حال افزایش بوده‌اند. به گفته گلاسنود (Glassnode): «این نشان می‌دهد که خرده‌فروش‌ها مشارکت می‌کنند، اما هنوز به اندازه‌ای نیست که شتاب بیشتری به به روند کلی بازار اضافه کنند.»

از طرف دیگر، درست ایت که شاهد حمایت سازمان ها از کریپتو بوده ایم اما در حال حاضر شرایط اقتصاد کلان جهانی هنوز مساعد به نظر نمی‌رسد. اگرچه داده‌های تورمی در حال کاهش است، اما هنوز برای دولت زود است که افزایش نرخ بهره را آغاز کند.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان