شرکت ناشر استیبل کوین USDC پشتیبانی از اپل پی را آغاز کرد

خانهاخبارشرکت ناشر استیبل...

آنچه می‌خوانید...

شرکت سیرکل، سازنده و صادر کننده استیبل کوین مطرح یو اس دی کوین(USDC) به تازگی پشتیبانی از اپل پی (Apple Pay) را با هدف ادغام هرچه بیشتر سیستم پرداخت سنتی و حوزه ارزهای دیجیتال آغاز کرده است.

پشتیبانی سیرکل از اپل پی

به نقل از کوین تلگراف، روز گذشته این شرکت در پستی وبلاگی اعلام کرد که فروش را برای کسب و کارهای بومی حوزه کریپتو افزایش می‌دهد چرا که آنها می‌توانند پرداخت‌های سنتی را برای مشتریان خارج از حوزه کریپتو تسهیل کنند و در عین حال آنها را قادر سازند که با استفاده از اپل پی در صرافی دلخواه خود ارز دیجیتال خریداری کنند.

- Advertisement -

بنابر داده‌های سیرکل، اضافه شدن اپل پی به این مجموعه برای کسب و کارهای سنتی مزایای زیاد دارد و به آنها اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های خرد بیشتری را از طریق ارزهای دیجیتال صورت دهند. اپل پی برای کاربران واجد شرایط در دسترس خواهد بود و ادعا کرده است که فرایند کار با آن بسیار ساده خواهد بود. همچنین باید اشاره داشت، مشتریانی که از این سرویس استفاده می‌کنند برای نهایی کردن تراکنش باید از Face ID یا Touch ID اپل استفاده کنند.

مطلب مفید: ورشکستگی صرافی FTX و پس‌لرزه‌های آن- تحلیل آنچین هفته چهل و ششم

بر اساس ادعای تیم کوک، مدیرعامل اپل در جلسه صورت مالی سه ماه ابتدایی سال جاری، این شرکت 1.8 میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد. همچنین اپل پی یکی از مورد استفاده‌ترین کیف پول‌های دیجیتالی در آمریکا پس از پی پال است.

در همین حین باید اشاره داشت که یو اس دی کوین، دومین استیبل کوین بزرگ جهان است و در رتبه دوم پس از تتر قرار گرفته است. ژوائو رجیناتو، نایب رئیس بخش محصولات شرکت سیرکل در مصاحبه‌ای و پس از انتشار اعلامیه‌ای مبنی بر گسترش استیبل کوین خود در شبکه‌های پولکادات، نیر، آپتیمیزم، آربیتروم و کازماس گفت که از نظر این شرکت آینده دنیایی چند زنجیره‌ای خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان