پلتفرم استیکینگ فری وی (Freeway) برداشت وجوه را به حالت تعلیق درآورد

خانهاخبارپلتفرم استیکینگ فری...

آنچه می‌خوانید...

بازار نزولی کنونی فشار زیادی بر صنعت ارزهای دیجیتال وارد کرده است. به دنبال ورشکستگی پیاپی شرکت‌ها و پلتفرم‌های مختلف، ظاهرا پلتفرم استیکینگ فری وی (Freeway) نیز با بحران مواجه شده است. این پلتفرم طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل نوسانات در مدت اخیر، برداشت‌ها را متوقف و به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش کریپتوپوتیتو، فری وی در اطلاعیه‌ای در این رابطه گفت:

پلتفرم فری وی تصمیم گرفته است تا دارایی‌های خود را به منظور مدیریت نوسانات آتی بازار متنوع کند و پایداری و سودآوری طولانی‌مدت این اکوسیستم را تضمین نماید. این کار به فری وی اجازه می‌دهد تا سطح بالای پاداش‌ها را حفظ کنیم.

به دنبال خبر تعلیق برداشت‌ها، توکن بومی فری وی با نماد FWT بیش از 77% سقوط کرد. به گفته فت من ترا (FatMan Terra) یکی از افرادی که به خاطر افشاگری‌هایش در رابطه با پروژه ترا به شهرت بالایی در جامعه ارزهای دیجیتال دست پیدا کرده است، مدیر وب‌سایت Freeway در حال حاضر در حال حذف نام اعضای اصلی این پلتفرم است.

فت من دو روز پیش نیز نسبت به فروپاشی قریب‌الوقوع Freeway هشدار داده بود. وی در آن زمان خاطرنشان کرد پلتفرم فری وی می‌تواند با یک طرح پانزی، طی ماه‌های آینده منحل شود.

کارشناسان معتقدند آشفتگی کنونی در بازار رمزارزها پوزیشن‌های لوریج‌دار و با مدیریت ریسک ضعیف و شرکت‌های متقلب را از بین خواهد برد.

پیش از این نیز به دنبال فروپاشی اکوسیستم ترا، پروژه‌های مطرح زیادی اعم از تری اروز کپیتال (3AC)، سلسیوس (Celsius) و وویجر دیجیتال (Voyager Digital) ورشکست شدند.

هفته گذشته نیز بانک محبوب آلمانی Nuri که در حوزه ارز دیجیتال نیز فعالیت می‌کند به 500 هزار کاربر خود اطلاع داد که به دلیل تعطیلی قریب‌الوقوع این بانک، وجوه خود را از حساب‌شان برداشت کنند.

کریستینا مایر، مدیرعامل بانک Nuri خاطرنشان کرد علیرغم تلاش حداکثری کارکنان، قادر به ادامه فعالیت‌های خود نخواهند بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان