رسمی: پلتفرم وام‌دهی جنسیس اعلام ورشکستگی کرد

خانهاخباررسمی: پلتفرم وام‌دهی...

آنچه می‌خوانید...

پلتفرم وام‌دهی جنسیس، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه دیجیتال کارنسی گروپ، اواخر شب گذشته رسما درخواست ورشکستگی فصل 11 خود را به دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک ارسال کرد.

اعلام ورشکستگی پلتفرم جنسیس

به گزارش کریپتوپوتیتو، جنسیس در طول هفته گذشته چندین مذاکره محرمانه با طلبکاران خود در رابطه با خروج از بحران نقدینگی داشت. با این حال، روز گذشته در بیانیه‌ای رسمی، جنسیس گلوبال هولدکو و دو شرکت وام‌دهی تابعه آن، جنسیس گلوبال کپیتال و جنسیس ایژیا پسفیک دادخواست‌های ورشکستگی خود را به ثبت رساندند.

در بیانیه رسمی پلتفرم جنسیس آمده است:

نام سایر شرکت‌های تابعه جنسیس که در معاملات اسپات، مشتقه و کسب‌و‌کارهای حضانتی فعالیت می‌کنند، در این پرونده نیامده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

شرکت جنسیس گلوبال کپیتال، که پیش از این در برنامه Earn صرافی جمینای همکاری می‌کرد، در حال حاضر بیش از 100000 طلبکار دارد و میزان بدهی‌های آن به 10 میلیارد دلار می‌رسد. این درحالی است که دارایی‌های شرکت‌های مذکور در این درخواست ورشکستگی، به ترتیب در محدوده 100 و 500 میلیون دلاری قرار دارد.

بر اساس اسناد منتشر شده، شرکت جنسیس گلوبال کپیتال قصد دارد از دارایی باقیمانده خود برای جبران خسارت طلبکاران و بازسازی دوباره استفاده کند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، جنسیس در حال حاضر بیش از 150 میلیون دلار پول نقد در اختیار دارد و انتظار می‌رود برای ادامه تعاملات تجاری و همچنین تسهیل فرآیند بازسازی، این میزان نقدینگی کافی باشد.

پلتفرم جنسیس اوایل سال جاری حدود 30% از کارکنان خود را اخراج کرد و به دنبال ورشکستگی شرکت تری اروز کپیتال و همچنین صرافی FTX با بحران مواجه شد.

صرافی جمینای از شرکت دیجیتال کارنسی گروپ شکایت خواهد کرد

به دنبال ورشکستگی جنسیس، کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی جمینال شرکت دیجیتال کارنسی گروپ و بری سیلبرت، مدیرعامل آن را تهدید کرد در صورت عدم ارائه پیشنهاد منصفانه برای جبران خسارت طلبکاران خود، از جمله کاربران برنامه Earn این صرافی، از آنها شکایت خواهد کرد. وینکلووس معتقد است ورشکستگی پلتفرم جنسیس برای بازیابی دارایی کاربران برنامه Earn اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گفته بنیانگذار صرافی جمینای، اتفاقات پیش‌آمده به هیچ وجه سیلبرت را از پاسخگویی مصون نمی‌کند و وی در صورت عدم ارائه پیشنهاد منصفانه، تحت نظارت قضایی قرار خواهد گرفت.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان