پلتفرم کرو فایننس وایت پیپر و کد استیبل کوین crvUSD را منتشر کرد

خانهاخبارپلتفرم کرو فایننس...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان صرافی غیرمتمرکز کرو فایننس (Curve Finance) کد و اسناد رسمی مربوط به استیبل کوین غیرمتمرکز خود با نام کرو یواس‌دی (crvUSD) را منتشر کرد. این استیبل کوین قرار است به زودی به بازار عرضه شود و عملکردی مشابه با استیبل کوین پلتفرم میکردائو خواهد داشت.

به گزارش د بلاک، در حالی که هنوز کرو فایننس اعلامیه رسمی در این باره منتشر نکرده است، فایل‌ها و اسناد جدید در حساب رسمی گیت هاب این پروژه از آمادگی برای به اتمام رساندن کار بر روی استیبل کوین دلاری با پشتوانه رمزارز خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: کرو دائو (Curve DAO) چیست و چگونه کار می‌کند؟

- Advertisement -

بر اساس وایت پیپر crvUSD که توسط مایکل آگوروف (Michael Egorov)، بنیانگذار کرو فایننس نوشته شده است، این استیبل کوین عملکرد مشابهی با استیبل کوین DAI پلتفرم میکردائو خواهد داشت و همانند آن، با وثیقه‌گذاری مضاعف ایمن خواهد شد.

استیبل کوین crvUSD قرار است از مکانیسمی با نام پوزیشن بدهی وثیقه (CDP) استفاده کند. در این مکانیسم، کاربران می‌توانند با واریز وثیقه به قرارداد هوشمند استیبل کوین، آن را مینت کنند. علاوه بر این، این استیبل کوین برای مدیریت بهتر ریسک‌های مرتبط با وثیقه‌ها، بر الگوریتم جدیدی با نام LLAMMA متکی خواهد بود.

بنیانگذار کرو فایننس برای اولین بار در ماه جولای از کار بر روی این استیبل کوین خبر داده بود. این استیبل کوین مکمل توکن CRV پلتفرم کرو خواهد بود که به عنوان پاداش به ارائه‌دهندگان نقدینگی اعطا می‌شود. کاربران می‌توانند توکن‌های CRV خود را برای مشارکت در تصمیم‌های حاکمیتی و دریافت سود در این پلتفرم سپرده‌گذاری کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان