صرافی dydx به منظور غیرمتمرکزسازی بیشتر به بلاکچینی مستقل در کازماس منتقل می‌شود

خانهاخبارصرافی dydx به...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز گذشته، پلتفرم dydx، صرافی معاملات مشتقه رمز ارزی که در حال حاضر روی لایه 2 اتریوم در حال فعالیت است، اعلام کرد که برای به روزرسانی نسخه 4 خود به یک بلاک چین مستقل بر بستر کازماس و با مکانیسم اثبات سهام مهاجرت خواهد کرد. این شرکت دلیل مهاجرت به شبکه ای مستقل در بستر کازماس را غیرمتمرکز بودن و عملکرد بسیار خوب این  شبکه عنوان کرده است.

توییت dydx

در حال حاضر پروتکل فعلی dydx 10  ترید و 1000 سفارش در ثانیه را پردازش می‌کند و هدف آن مقیاس پذیری بیشتر در آینده است. با این حال پلتفرم dydx اخیرا گفته است که لایه 1 و لایه 2 اتریوم نمی‌توانند اهداف پلتفرم مبنی بر سرعت گنجایش و همچنین 100 % غیرمتمرکز سازی تا پایان سال را برآورده کنند.

- Advertisement -

تمام کدهای dydx منبع باز خواهند بود و خود پروتکل نیز از شبکه باز و عمومی استفاده خواهد کرد و هیچ یک از خدمات آن توسط شرکت مادر dydx انجام نخواهد شد. تمامی اعتبارسنج ها و اجرا کنندگان نودها، نرم افزار هسته نودها را اجرا خواهند کرد که مسئول الگوریتم اجماع، سفارش های خارج از زنجیره، انتقالات، واریز ها، برداشت ها و اوراکل های قیمتی است.

به علاوه تریدرها برای معاملات خود نیازی به پرداخت کارمزد نخواهند داشت و تنها برای تریدهای مشابه با صرافی های متمرکز و dydx نسخه 3 کارمزد پرداخت خواهند کرد. این کارمزدها به عنوان پاداش در اختیار اعتبارسنج ها و استیک کنندگان قرار خواهد گرفت.

مطلب مفید: هفت پلتفرم برتر برای استیک اتریوم در سال 2022

همچنین پلتفرم dydx قصد دارد به وسیله پروتکل ارتباط میان بلاک چین های کازماس با دیگر شبکه ها همکاری کند. بدین صورت، dydx می‌تواند تمام دارایی های دیجیتال مانند استیبل کوین ها را به صورت ایمن و مستقیم از دیگر شبکه ها به کازماس وارد کند.

مهم ترین اولویت در توسعه های dydx شامل انتقال وثیقه های معاملات از بلاک چین هایی مانند اتریوم و صرافی های متمرکز می‌شود. از ماه فوریه گذشته تاکنون که dydx خبر از تحولات پیش روی خود داد، این پروتکل بیش از 626. میلیارد دلار حجم معاملات مشتقه رمز ارزی را ثبت کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان