پلتفرم Paxful اتریوم را از فهرست معاملاتی خود حذف کرد

خانهاخبارپلتفرم Paxful اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

پلتفرم معاملاتی همتا به همتا پکسفول (Paxful)، ارز دیجیتال اتریوم را به دلیل برخی از نگرانی‌ها از فهرست معاملاتی خود حذف کرد.

به گزارش کوین تلگراف، ری یوسف، مدیرعامل پکسفول در پیامی توییتری از حذف اتریوم از این پلتفرم خبر داد. وی در این توییت سه نگرانی عمده را دلیل چنین تصمیمی عنوان و خاطرنشان کرد پکسفول برای حفظ یکپارچگی و مبارزه با آپارتاید اقتصادی که در سراسر جهان توسط سیستم‌های پولی فیات هدایت می‌شود تلاش خواهد کرد.

وی در این رابطه گفت:

من می‌خواهم دنیایی را ببینم که بیت کوین، میلیاردها نفر را که توسط این سیستم شیطانی اسیر شده‌اند، آزاد کند.

گذار اتریوم از اجماع اثبات کار به سمت اثبات سهام اولین دلیل ارائه شده برای حذف این ارز دیجیتال از فهرست معاملاتی Paxful است. به گفته یوسف، اجماع اثبات کار نوآوری است که باعث می‌شود بیت کوین، تنها پول صادقانه موجود در جهان باشد و تغییر الگوریتم اجماع اتریوم به اثبات سهام آن را به شکل دیجیتالی ارزهای فیات تبدیل کرده است.

مدیرعامل پلتفرم معاملاتی Paxful همچنین از غیرمتمرکز نبودن اتریوم انتقاد و به امکان استفاده از این شبکه برای کلاهبرداری در سراسر اکوسیستم رمزارزها اشاره کرد.

وی افزود:

توکن‌هایی که در شبکه اتریوم ساخته شده‌اند کلاهبرداری بوده و پول میلیاردها انسان را ربوده‌اند. این کلاهبرداری‌ها شتاب ارزشمندی که در روند پیشرفت بیت کوین باید محقق می‌شد را ربوده‌اند و سال‌ها به ماموریت ما اضافه کرده‌اند.

ری یوسف، مدیرعامل پکسفول پس از ورشکستگی صرافی FTX در ماه نوامبر، از مشتریان این پلتفرم خواست تا ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول‌های شخصی نگه‌داری کنند تا بدین شکل، از امنیت آنها مطمئن شوند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان