top banner adv

شرکت Voyager Digital برداشت ها و خدمات مالی خود را متوقف کرد

شرکت Voyager Digital برداشت ها و خدمات مالی خود را متوقف کرد
0
بازدید : 9699

شرکت Voyager Digital، پلتفرم معاملاتی در زمینه ارزهای دیجیتال به تازگی اعلام کرد که به صورت موقت تمامی برداشت ها و اکثر خدمات مالی خود را متوقف می‌کند. این پلتفرم در یک پست وبلاگی گفت که به صورت موقت معاملات، واریز وجه، برداشت و پاداش های وفاداری را متوقف خواهد کرد. این تصمیمات همچنین باعث می‌شود که کاربران نتوانند از کارت اعتباری Voyager خود استفاده کنند.

با این حال کاربران همچنان قادر خواهند بود که داده های بازار را از طریق برنامه Voyager رصد کنند. این شرکت همچنین پاداش های پرداختی ماه ژوئن را به حساب کاربران واریز خواهد کرد و قصد دارد در ماه جولای نیز این کار را ادامه دهد. گفتنی است که اعمال محدودیت ها اوایل صبح امروز و 45 دقیقه قبل از اعلامیه رسمی Voyager صورت گرفت.

پلتفرم در اعلامیه خود خبری از زمان بازگشایی مجدد این سرویس ها برای مشتریان خود نداد. در عوض گفت که در حال حاضر در جایگاهی قرار نداریم که بتوانیم امروز زمان دقیقی را مشخص کنیم. Voyager همچنین گفت که امیدوار است به زودی بتواند اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید : جان بولینگر: هدف بعدی بیت کوین 50 هزار دلار است

Voyager اعلام کرد که به دنبال راهکارهای استراتژیک جایگزین است و در زمینه نقدینگی مضاعف و مسیر رو به جلو شرکت در حال همکاری و صحبت با دیگر شرکت های فعال در این حوزه است. با این حال، پلتفرم معاملاتی اعلام نکرد که این صحبت ها با شرکت های دیگر می‌تواند منجر به خریده شدن Voyager توسط دیگران شود یا خیر.

بیشتر بخوانید : دومین گوشی هوشمند سولانا ساگا (ساگا) به بازار می‌آید!

بیشتر بخوانید : تأکید مدیر گوگل کلود بر حل مشکلات توسط حوزه وب 3

بیشتر بخوانید : تاکید رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس بر راهکارهای قانونی استفاده از رمز ارزها

بیشتر بخوانید : کیف پول‌‌های شرکت آلامدا تنها چند روز پس از آزادی سم بنکمن فرید دوباره فعال شدند

مطلب مفید: نقدینگی متعلق به پروتکل (Protocol Owned Liquidity) چیست؟

وام هفته گذشته Voyager

در ماه ژوئن و همزمان با بحران پیش آمده برای شرکت های مختلف در زمینه نقدینگی و ورشکستگی احتمالی، Voyager تمام تلاش خود را کرده تا با این مشکلات مقابله کند. در همین راستا، روز 22 ژوئن این پلتفرم وامی 500 میلیون دلاری از موسسه آلامدا متعلق به سم بنکمن فرید دریافت کرد.

این وام قرار بود جبران تامین وجه شرکت 3AC باشد که در هفته گذشته شاهد عدم پرداخت بدهی 665 میلیون دلاری خود بود. Voyager اعلام کرده است که همچنان در تلاش است تا از طریق دادگاهی در جزایر British Virgin بدهی پرداخت نشده شرکت 3AC را بازگرداند.

گفتنی است که Voyager تنها شرکتی نیست که درهفته های اخیر دست به چنین اقداماتی می‌زند و تمام سرویس های مالی خود را متوقف می‌کند. سلسیوس در این راستا اولین شرکت کریپتویی بود که در 13 ژوئن چنین اقدامی انجام داد و پس از آن شرکت هایی مانند بابل فایننس و CoinFLEX نیز در ادامه همین مسیر را پیش گرفتند. modafinil buy kenya https://www.methanol.org/ با قرار گرفتن بیت کوین در کف قیمتی خود، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد تصمیمات مشابهی از دیگر شرکت های حوزه کریپتو نیز باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x