پنجمین سالگرد راه اندازی صرافی کوکوین؛ در این دو رویداد شرکت و USDT هدیه بگیرید

خانهاخبارپنجمین سالگرد راه...

آنچه می‌خوانید...

صرافی رمز ارزی کوکوین، یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی است و با توجه به خدمات گسترده ای که ارائه می‌دهد، کاربران و تریدرهای زیادی را تاکنون جذب کرده است. اکنون این صرافی در حال جشن گرفتن پنجمین سالگرد تاسیس و راه اندازی پلتفرم است و به همین واسطه تصمیم گرفته تا در این جشن با کاربران سهیم شده و به آنها پاداش ها و هدایایی را ارزانی کند.

بر اساس جزئیاتی که وبسایت رسمی صرافی کوکوین منتشر کرده است به مناسبت پنجمین سالگرد راه اندازی پلتفرم کاربران می‌توانند از تاریخ 28 سپتامبر تا 11 اکتبر با به اشتراک گذاشتن داستان ها و روایاتشان از این صرافی در قرعه کشی دریافت هدایای ویژه صرافی شرکت کنند.

- Advertisement -

بر اساس جزئیات این اطلاعیه، کاربرانی که پست های خود در رابطه با موارد اشاره شده را در فضای مجازی منتشر کنند و بیش از 5000 لایک دریافت کنند در قرعه کشی دریافت 2000، 1500، 900، 400 و 200 استیبل کوین USDT شرکت داده خواهند شد.

علاوه بر رویداد بالا که کاربران توانایی شرکت و دریافت جایزه از طریق آن را دارند، صرافی کوکوین رویداد دیگری را نیز در نظر گرفته که از تاریخ 28 سپتامبر تا 5 اکتبر صورت می‌گیرد و بر اساس آن نیز کاربران پلتفرم توانایی دریافت هدایای این صرافی را داند. بنابر جزئیات منتشر شده توسط این صرافی، کابران می‌توانند به مناسبت به 5 ساله شدن کوکوین، با دعوت از 10 کاربر مورد تایید به این صرافی در استخر پاداش 50 هزار USDT آن شرکت کنند.

مطلب مفید: آموزش مینت NFT سولانا از طریق متاپلکس (Metaplex)

پس از ثبت نام از طریق صفحه رویداد، کاربران باید دوستانشان را از طریق کد معرف خود ثبت نام کرده و به آنها کمک کنند تا اولین معامله خود در پلتفرم را انجام دهند. پس از آن کاربر در استخر پاداش 50 هزار USDT شرکت داده خواهد شد. گفتنی است که 10 کاربر دعوت شدده نیز بر اساس قوانین توزیع پاداش، هدایایی دریافت خواهند کرد اما در استخر مذکور شرکت داده نخواهند شد.

برای خود کاربر نیز میزان پاداش بر اساس مواردی همچون تعداد معاملات ابتدایی کاربران دعوت شده در طول رویداد و تعداد معاملات ابتدایی کاربرانی که خارج از لیست 10 کاربر مورد تایید قرار دارند، تعیین خواهد شد. پاداش های این رویداد نیز به فاصله 14 روز کاری و در قالب استیبل کوین تتر به کاربران داده می‌شود. اگر کاربری به منظور افزایش تعداد کاربران دعوت شده تقلبی انجام دهد از رویداد کنار گذاشته خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان