پنکیک سواپ به دنبال راه‌اندازی شبکه اصلی خود در بلاکچین آپتوس است

خانهاخبارپنکیک سواپ به...

آنچه می‌خوانید...

روز پنجشنبه 20 اکتبر، توسعه‌دهندگان صرافی غیرمتمرکز محبوب پنکیک سواپ پیشنهادی برای راه‌اندازی شبکه اصلی در بلاکچین لایه یک آپتوس ارائه دادند. در صورت تصویب این پیشنهاد، 4 قابلیت اصلی پنکیک سواپ تا سه ماهه چهارم سال جاری در شبکه آپتوس عرضه خواهد شد.

به گزارش کوین تلگراف، در حال حاضر، صرافی پنکیک سواپ در شبکه بی‌ان‌بی چین مستقر است و حجم معاملاتی روزانه آن حدود 47 میلیون دلار است. با این حال، تیم توسعه پنکیک سواپ به دنبال آن است تا به شبکه آپتوس مهاجرت کند و از مزایای آن شبکه استفاده نماید.

در طرح پیشنهادی تیم توسعه پنکیک سواپ آمده است:

آپتوس نسل بعدی شبکه‌های لایه یک با کارمزدهای کم، توان عملیاتی بالا و تراکنش‌های سریع است که از رویکردی جدید و بهینه‌سازی‌شده توسط توسعه‌دهندگان برای پردازش موازی استفاده می‌کند. پنکیک سواپ ارتباطی قوی با تیم آپتوس برقرار کرده است و تعداد بسیاری از توسعه‌دهندگان این اکوسیستم برای مشارکت و محصولات پنکیک سواپ مناسب هستند.

در صورت تصویب این پیشنهاد، توسعه‌دهندگان 4 ویژگی اصلی صرافی پنکیک سواپ از جمله مبادله توکن‌ها، مزارع، استخرها و عرضه اولیه مزارع را تا سه ماهه چهارم سال جاری در شبکه پنکیک سواپ راه‌اندازی خواهند کرد. به گفته توسعه‌دهندگان، این کار برای حصول اطمینان از این است که پنکیک سواپ، به عنوان یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز پیشرو در شبکه آپتوس فعالیت می‌کند.

شایان ذکر است با انتقال شبکه اصلی صرافی پنکیک سواپ به بلاکچین آپتوس، توکن بومی این صرافی (CAKE) نیز در این شبکه در دسترس خواهد گرفت.

شبکه آپتوس توسط مو شیخ و آوری چینگ، دو مهندس سابق شرکت متا که پیش از این مسئولیت توسعه پروژه استیبل کوین فیسبوک با نام دیم را بر عهده داشتند راه‌اندازی شده است. این پروژه در ماه ژوئیه موفق شد در دور تامین سرمایه به رهبری شرکت‌های اف‌تی‌اکس ونچرز و جامپ کریپتو، 150 میلیون دلار جمع‌آوری کند.

پروژه آپتوس پیش از راه‌اندازی با ادعای پردازش 130000 تراکنش در ثانیه توجه بسیاری از توسعه‌دهندگان را به خود جلب کرد. با این حال، پس از راه‌اندازی نهایی، این شبکه تنها حدود 16 تراکنش در ثانیه پردازش می‌کند که فاصله بسیاری با تعداد ادعایی دارد و انتقادات بسیاری را برانگیخته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان