خبر فوری؛ شرکت پکسوس صدور استیبل کوین BUSD را متوقف می‌کند

خانهاخبارخبر فوری؛ شرکت...

آنچه می‌خوانید...

شرکت پکسوس در پی اقدامات صورت گرفته از سمت نهادهای قانون‌گذار در نیویورک و اخطاریه شکایت کمیسیون بورس آمریکا، صدور استیبل کوین BUSD و مینت توکن‌های جدید این ارز را متوقف خواهد کرد. در پی دستور اداره خدمات مالی نیویورک و اقدامات SEC، پکسوس ساعاتی پیش اعلام کرد که این شرکت به همکاری خود با بایننس در زمینه BUSD نیز پایان می‌دهد.

به نقل از کوین تلگراف، پکسوس از 21 فوریه مینت توکن‌های جدید را متوقف می‌کند تا طبق قوانین اداره خدمات مالی نیویورک عمل کرده باشد. این شرکت همچنین اعلام کرد که BUSD های موجود به‌طور کامل دارای پشتوانه هستند و قابلیت بازخرید و فروش آنها به شرکت تا فوریه 2024 وجود دارد. پکسوس افزود که مشتریان می‌توانند دارایی خود را به شرکت فروخته و دلار دریافت کنند یا BUSD را با دیگر استیبل کوین این شرکت یعنی USDP عوض کنند.

پکسوس اشاره داشت که اقدام صورت گرفته مانع ارائه خدمات به مشتریان جدید و قدیمی نخواهد شد و این شرکت همچنان به رشد تعداد کارمندان، سرمایه و تجارت خود ادامه خواهد داد. این پلتفرم همچنان متعهد است تا به رهبر زیرساخت‌های بلاک چینی در جهان تبدیل شود.

در رابطه با ایجاد شفافیت بیشتر نیز پکسوس اشاره داشت که این شرکت توسط اداره خدمات مالی نیویورک قانون‌گذاری شده و 4 شرکت حسابرسی معتبر و مطرح وظیفه بازبینی و حسابرسی آن را بر عهده دارند. این شرکت به تطابق با قوانین ادامه خواهد داد تا بتواند بهتر عملیات USDP و استیبل کوین پشتوانه طلا خود (PAXG) را مدیریت کند.

درحالی‌که پکسوس اعلام کرده است صدور این استیبل کوین را متوقف و همکاری‌اش با بایننس را قطع خواهد کرد، صرافی بایننس از برنامه خود برای حمایت و پشتیبانی از BUSD خبر داده است. علیرغم اخطاریه شکایت و دستور مستقیم اداره خدمات مالی نیویورک، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس به کاربران اطمینان داده است که سرمایه‌های آنها امن است.

ژائو در یک پست توییتری اشاره داشت که پکسوس توسط خود اداره مالی نیویورک قانون‌گذاری شده و BUSD نیز به‌طور کامل توسط این شرکت کنترل و مدیریت می‌شود.

مطلب مفید: معرفی ۱۰ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه (آپدیت ۲۰۲۳)

درحالی‌که پکسوس اعلام کرده به‌زودی مینت استیبل کوین‌های جدید را قطع می‌کند، ژائو اشاره داشته است که این شرکت به ارائه خدمات خود در رابطه با این استیبل کوین ادامه خواهد داد. در رابطه با اقدامات قانونی ایجاد شده علیه این ارز، ژائو توضیح داد که ارزش بازار BUSD به‌مرورزمان کاهش خواهد یافت و صرافی باید به دنبال استیبل کوین‌هایی باشد که مبتنی بر دلار آمریکا نیستند.

توییت مدیرعامل بایننس

وی با اشاره به این موضوع که احتمال فراوان کاربران و سرمایه‌گذاران به دنبال انتخاب‌های دیگری خواهند رفت، افزود که به پشتیبانی از این استیبل کوین در صرافی خود ادامه خواهد داد.

باید اشاره داشت که BUSD ارز اصلی بسیاری از جفت‌های معاملاتی در بایننس محسوب می‌شود و اکنون این صرافی باید به فکر تنظیم مجدد محصولات خود نیز باشد. در کنار آن، ژائو درباره تصمیمات نهادهای مالی و قانون‌گذار ابراز نگرانی کرده و به تاثیرات گسترده این تصمیمات در رشد اکوسیستم کریپتو اشاره کرده است.

وی اشاره داشت که اگر این ارز در دادگاه به‌عنوان اوراق بهادار ثبت شود، شاهد تأثیر بسیار بزرگی در نحوه توسعه یافتن یا نیافتن صنعت ارزهای دیجیتال در حوزه‌های قضایی خواهیم بود که تحت تأثیر این موضوع هستند. ژائو همچنین افزود که عدم شفافیت قانون‌گذاری در بازارهای خاص باعث می‌شود تا بازبینی پروژه‌های حاضر در این حوزه‌های قضایی اهمیت بیشتری پیدا کند تا اطمینان ایجاد شود که کاربران دچار آسیب نمی‌شوند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان