top banner adv

پیروزی دیگر ریپل در دادگاه؛ قاضی درخواست کمیسیون بورس را رد کرد

پیروزی دیگر ریپل در دادگاه؛ قاضی درخواست کمیسیون بورس را رد کرد
0
بازدید : 9848

با گذشت بیش از یک سال از جدال حقوقی ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، این پرونده همچنان ادامه دارد. در آخرین تحولات دادگاه ریپل، این غول بلاکچینی موفق شد پیروزی دیگری را مقابل کمیسیون بورس آمریکا به ثبت برساند. کمیسیون بورس پیش‌تر از دادگاه خواسته بود تا اسناد داخلی این سازمان که مرتبط با سخنرانی ویلیام هینمن (William H. Hinman)، رئیس پیشین SEC هستند را محرمانه اعلام کند تا ریپل نتواند از آنها به عنوان شواهد استفاده کند. با این حال، دادگاه این درخواست را روز گذشته رد و کمیسیون بورس را به «ریاکاری» متهم کرد.

بیشتر بخوانید : پائولو آردوینو به عنوان مدیرعامل جدید شرکت تتر منصوب شد

جیمز فیلان، وکیلی که پرونده ریپل را از نزدیک دنبال می‌کند، روز گذشته در توییتر از این پیروزی بزرگ خبر داد و اعلام کرد سارا نتبورن، قاضی پرونده از کمیسیون بورس خواسته است تا اسناد داخلی مربوط به سخنرانی هینمن را در دادگاه ارائه کند.

در آخرین حکم دادگاه آمده است کمیسیون بورس باید 2 اصلاحیه پیشنهادی را برای بازبینی به دادگاه ارائه دهد.

در ماه ژوئن سال 2018، هینمن در گفتگویی با یاهو خاطرنشان کرد اتریوم، اوراق بهادار نیست و علیرغم عرضه اولیه‌اش در سال 2014، اوراق بهادار محسوب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید : تلفن‌های هوشمند سولانا ۵ برابر گران‌تر از آیفون به فروش می‌رسند!

بیشتر بخوانید : یک رای‌گیری حاکمیتی برای تصمیم‌گیری در رابطه با هک بی ان بی چین انجام خواهد شد

در جدال حقوقی کمیسیون بورس و ریپل، این آژانس شرکت بلاکچینی را به فروش غیرقانونی اوراق بهادار و بنیانگذاران آن، بردلی گارلینگهاوس و کریس لارسن را به کمک و حمایت از این تخلف متهم کرده است. با این حال، ریپل با توجه به سخنرانی هینمن در سال 2018 این اتهام را رد می‌کند و مدعی است باید رفتار مشابهی مانند اتریوم و بیت کوین با این شرکت صورت گیرد. به همین دلیل کمیسیون بورس بارها تلاش کرد تا سخنان هینمن در دادگاه استفاده نشود.

بیشتر بخوانید : 9000 یا 11000 دلار؛ کف قیمتی بیت کوین کجاست؟

البته کمیسیون بورس پیش‌تر از این گفته بود سخنان هینمن، صرفا بیانگر نظر شخصی وی بوده و سیاست‌های این ارگان در آن زمان را بیان نمی‌کرده است.

حالا باید دید ریپل چه استفاده‌ای از این سخنرانی در دادگاه خواهد کرد. نظر شما در رابطه با پیروزی دیگر ریپل در جدال حقوقی با کمیسیون بورس چیست؟

بیشتر بخوانید : راه‌اندازی پروتکل تجمیع کننده وان اینچ در شبکه بیس

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x