top banner adv

وکیل سرشناس: ریپل پیروز نهایی نبرد با SEC خواهد بود

وکیل سرشناس: ریپل پیروز نهایی نبرد با SEC خواهد بود
0
بازدید : 7245

با نزدیک شدن نبرد حقوقی شرکت ریپل و کمیسیون بورس آمریکا (SEC) به ماه‌های پایانی، پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با پیروزی طرف رمز ارزی صورت گرفته است. در همین راستا، جان دیتون (John Deaton)، وکیل سرشناس در حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به نتیجه پرونده خوش‌بین است و در پاسخ به پست توییتری استوارت آلدروتی، مشاور حقوقی ریپل اشاره داشته است که احتمال زیاد شاهد پیروزی ریپل در این نبرد حقوقی خواهیم بود.

نبرد ریپل و کمیسیون بورس آمریکا

به نقل از یوتودی و بنا بر داده‌های آلدروتی، کمیسیون بورس از 5 پرونده‌ای که به دادگاه عالی ارائه کرده در 4 عدد از آنها شکست خورده است. بر اساس این آمار، دیتون گفت که شکی در پیروزی ریپل وجود ندارد و این موضوع باعث خواهد شد تا دادگاه عالی دست‌درازی فاحش کمیسیون بورس در حوزه کریپتو را از بین ببرد. یکی دیگر از دلایلی که وی برای پیروزی به آن اشاره داشت نیز خوب نوشته شدن خلاصه حکم اجمالی شرکت است.

بیشتر بخوانید : چالش بایننس آمریکا در یافتن شریک بانکی؛ ماجرا چیست؟

توییت دیتون

برای پرونده‌ای که از دسامبر 2020 تاکنون به طول انجامیده است، یک گزارش اجمالی می‌تواند شانس شرکت را نزد قاضی بیشتر یا خدشه‌دار کند، و به نظر دیتون، بیانیه اجمالی ریپل گزارشی بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید : چرا هال فینی نمی‌تواند ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین باشد؟

مطلب مفید: ارز دیجیتال تورمی (Inflationary) و ضدتورمی (Deflationary)؛ تفاوت در چیست؟

بیشتر بخوانید : استیبل کوین تتر روی بلاکچین نیر عرضه شد

ریپل از حمایت جامعه برخوردار است

باید اشاره داشت که نتیجه نبرد ریپل و کمیسیون بورس آمریکا برای آینده حوزه کریپتو بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که کمیسیون بورس برنده پرونده شود و XRPهای فروخته شده توسط این شرکت به‌عنوان اوراق بهادار ثبت نشده تلقی شوند، این نهاد در ادامه به سراغ دیگر شرکت‌ها و پروژه‌های فعال در این حوزه خواهد رفت و این موضوع به ضرر شرکت‌های رمز ارزی فعال در آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید : پشتیبانی از ماشین مجازی اتریوم به شبکه کاوا اضافه شد

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا، در پرونده‌هایی مانند برنامه استیکینگ صرافی کراکن یا متوقف کردن صدور دلار بایننس توسط شرکت پکسوس موفق بوده است. با توجه به اهمیت این پرونده در شکوفایی و تکامل اکوسیستم ارزهای دیجیتال، در نبرد میان ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، شرکت‌ها و اعضای جامعه حامی ریپل هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تاریخ راه‌ اندازی استیبل کوین کاردانو (Djed) مشخص شد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x