top banner adv

حذف توکن‌های مهم دیفای از پلتفرم بکت (Bakkt)؛ علت چیست؟

حذف توکن‌های مهم دیفای از پلتفرم بکت (Bakkt)؛ علت چیست؟
0
بازدید : 6587

دستورالعمل‌های قانونی و توسعه‌های صنعتی باعث شده تا پلتفرم معاملاتی بکت (Bakkt)، صرافی در فضای ارزهای دیجیتال تعداد زیادی از دارایی‌های دیجیتال لیست شده در پلتفرم خود از جمله چندین توکن معروف و محبوب دیفای را حذف کند. باید اشاره داشت که از مهم‌ترین ارزهای دیجیتالی که Bakkt از پلتفرم خود حذف کرده می‌توان به آوه، آوالانچ، لینک، فانتوم، گالا و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : جک دورسی: اتریوم اوراق بهادار است

حذف توکن‌ها از لیست معاملاتی بکت

به نقل از کوین دسک، این صرافی اعلام کرده است که در پی بسته شدن پرونده خرید Apex Crypto و همچنین به عنوان بخشی از فرایند معمول لیست کردن کوین‌ها در Bakkt، تصمیم گرفته شده است تا تعدادی از کوین‌های قرارگرفته داخل پلتفرم حذف شوند.

بیشتر بخوانید : حمله هکرها به سرویس Alarm Clock اتریوم؛ 260 هزار دلار به سرقت رفت

یکی از سخنگوهای صرافی در مصاحبه‌ای اشاره داشت که بیشترین و مهم‌ترین خواسته کاربران و مشتریان پلتفرم تعهد به کار اصلی صرافی است و فرایندهای بازبینی در کنار دستورالعمل‌های قانونی به‌روز شده می‌تواند به بهترین شکل این خواسته‌ها را فراهم کند.

بیشتر بخوانید : تأثیر توقف افزایش نرخ بهره بر رشد بازار رمزارز‌ها

گفتنی است که در ارتباط با خرید اپکس کریپتو، پلتفرم بکت در ماه نوامبر سال گذشته از توافق برای خرید آن خبر داد. اتفاقی که به نظر در ماه آوریل امسال نهایی شد. بر اساس داده‌ها، این صرافی، Apex را به قیمت 200 میلیون دلار خریداری کرده است. پلتفرم ابتدا برای بسته شدن قرارداد، 55 میلیون دلار پرداخت کرد و 145 میلیون دلار بعدی را با استفاده از سهام خود و بر اساس قابلیت Apex در رسیدن به اهداف مالی خود تا سال 2025 پرداخت خواهد کرد.

مطلب مفید: معرفی لیست بهترین میم کوین سال 2023 برای سرمایه‌ گذاری

بیشتر بخوانید : ابراز امیدواری و خوش بینی کتی وود در مورد چشم انداز تایید ETF بیت کوین

بیشتر بخوانید : توکن اسکویید گیم 2.0؛ فرصتی جدید یا دام کلاهبرداری؟

به نظر می‌رسد که خریدن این پلتفرم بخشی از تلاش شرکت برای تغییر جهت از سمت سرمایه‌گذاران خرد به سمت سرمایه‌گذاران بزرگ و سازمانی بوده است. همچنین باید اشاره داشت که Bakkt در یکی از تازه‌ترین اقدامات خود، برنامه معاملاتی رمزارزی خود برای مصرف‌کنندگان را متوقف کرده است.

قابل‌توجه است که این پلتفرم معاملاتی هنوز نتوانسته جایگاه مستحکمی برای خود در بازار صرافی‌ها ایجاد کند و درآمد فصلی آن نیز رقم 13 میلیون دلار را نشان می‌دهد که 10% کمتر از میانگین تخمین زده شده توسط تحلیل‌ها بوده است. علاوه بر آن، ارزش سهام بکت در شش ماه گذشته با سقوط 40 درصدی همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x