پیتر برنت: احتمال صفر شدن قیمت بیت کوین وجود دارد

خانهاخبارپیتر برنت: احتمال...

آنچه می‌خوانید...

پیتر برنت، یکی از معامله گران و تحلیلگران مشهور کامودیتی ها همچنان به پیش بینی بلند مدت خود نسبت به حرکت قیمت بیت کوین اعتقاد دارد و می‌گوید احتمال صفر شدن قیمت این ارز وجود دارد. وی معتقد است احتمال 50 درصدی وجود دارد که چنین سناریویی رخ دهد و شاهد صفر شدن ارزش بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان باشیم.

در همین حین اما برنت مدعی است که علیرغم احتمال سقوط تا صفر، احتمال برابری نیز وجود دارد که BTC به سمت 250 هزار دلار حرکت کند. وی در رابطه با چنین حرکتی گفت که این ارز برای معامله یک ریسک به ریوارد نامتقارن دارد.

- Advertisement -
نمودار بیت کوین
نمودار بیت کوین

در سال 2020 و پس از سقوط گسترده قیمت به دلیل بیماری کرونا، این تریدر مشهور پیش بینی کرد که کف نهایی این ارز صفر خواهد بود. با این حال چند ماه پس از این پیش بینی، قیمت شاهد رالی صعودی بود که منجر به ثبت اوج قیمتی 69000 دلاری شد.

آیا بیت کوین به صفر خواهد رسید؟

در حالی که بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا مدت زیادی است که روی کار آمده اما همچنان مخالفان آن معتقدند که روزی کار آن به پایان خواهد رسید. چارلی مونگر، نایب رئیس شرکت برکشایر هاثاوی و دست راست وارن بافت به تازگی ادعا کرده است که احتمال فراوان قیمت بیت کوین به صفر خواهد رسید. وی همچنین اشاره داشت که این ارز دیجیتال احمقانه و پلید است.

مطلب مفید: شبکه بلوزل (Bluzelle)؛ بلاکچین مبتنی بر کازماس برای گیم فای

در حالی که چنین سناریویی بسیار غیرمحتمل است، از نظر تکنیکالی احتمال سقوط آن وجود دارد. در سال 2018، اقتصاددان های دانشگاه ییل در تحقیقی به این نتیجه رسیدند که احتمال سقوط بیت کوین به صفر در یک روز 0.4% است. با این حال و در رابطه با اهداف نزولی قیمت که بیشتر واقع بینانه باشند، برنت به تازگی گفته است که 8000 دلار می‌تواند کف قیمتی حرکت نزولی باشد که چند وقتی است بیت کوین را اسیر خود کرده است.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در محدوده 19200 دلاری قرار گرفته و نسبت به اوج قیمتی خود نیز فاصله ای 72 درصدی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشد.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان