top banner adv

دونالد ترامپ: دلار آمریکا جایگاه خود در جهان را از دست خواهد داد

دونالد ترامپ: دلار آمریکا جایگاه خود در جهان را از دست خواهد داد
0
بازدید : 7147

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا سه شنبه هفته گذشته دستگیر شد و کمی پس از دستگیری صحبت‌های جنجالی و قابل‌توجهی درباره دولت بایدن و همچنین مدیریت ارز توسط این دولت ارائه کرد. وی همچنین پیش‌بینی کرد که دلار آمریکا با ضعف فعلی و ادامه چنین روندی به احتمال فراوان جایگاه خود به‌عنوان پشتوانه جهانی را از دست خواهد داد.

هشدار و دستگیری دونالد ترامپ

به نقل از کریپتوپوتیتو، دونالد ترامپ سه شنبه هفته گذشته و پس از وارد شدن 36 اتهام مختلف در رابطه با بزهکاری و ارائه گزارش‌های دروغ تجاری خود را تسلیم مقامات کرد. علاوه بر آن، رئیس‌جمهور سابق و میلیاردر آمریکایی متهم به پرداخت حق‌السکوت به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال شده است. به نظر وی قصد داشته، داشتن رابطه با این فرد را پیش از انتخابات سال 2016 مخفی کند.

پس از آنکه دونالد ترامپ در دادگاه منهتن در برابر تمام اتهامات وارد شده ادعای بی‌گناهی کرد به فلوریدا بازگردانده شد که وی در آنجا در یک سخنرانی آتشین، تمامی اتهامات را رد کرد و علیه رقبای سیاسی خود و دولت فعلی حرف‌های قابل‌توجهی به زبان آورد.

وی اشاره داشت که آمریکا به ملتی در حال افول تبدیل شده است و اکنون این دیوانه‌های چپ رادیکال می‌خواهند با استفاده از مجریان قانون در انتخابات دخالت کنند. ترامپ با این ادعا که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات‌ متحده تقلب شده بود، وعده داد که با وجود ابر بسیار تاریک بر فراز کشور، آمریکا را دوباره بزرگ کند.

وی در صحبت‌های خود پیش‌بینی درباره افول دلار آمریکا و از دست رفتن قدرت و جایگاه آن در سطح جهانی صحبت کرد. دونالد ترامپ در رابطه با تورم آمریکا و همچنین سقوط بانک‌های بزرگ ابراز تأسف کرد و تمامی این اتفاقات را نتیجه سیاست‌های بایدن دانست. او افزود:

«ارز کشور در حال سقوط است و دیگر استاندارد جهانی نیست که خود بزرگ‌ترین شکست آمریکا در 200 سال گذشته خواهد بود. چنین اتفاقی باعث می‌شود که ما دیگر حتی ابرقدرت نیز نباشیم.»

بیشتر بخوانید : مسترکارت با همکاری پالیگان یک برنامه شتاب‌دهنده برای علاقه‌مندان به موسیقی راه‌اندازی می‌کنند

فدرال رزرو به‌سرعت نرخ بهره را در سال گذشته افزایش داد تا تورمی را که در ژوئن 2022 به 9.1% رسید، کاهش دهد. این به دنبال یک دوره دو ساله کم‌سابقه نرخ بهره 0.25 درصدی بود که در دولت ترامپ آغاز شد. اگرچه برخی معتقدند که هزینه‌های دولت بایدن نیز به افزایش قیمت‌ها کمک کرد.

بیشتر بخوانید : کالین وو: ممنوعیت استخراج در چین باعث بحران های صنعتی می شود

مطلب مفید: سواپ (Swap) ارز دیجیتال یا تعویض توکن چیست؟

سینتیا لومیس، سناتور جمهوری‌خواه و حامی بیت کوین اخیراً اشاره داشته است که افزایش نرخ تورم و بدهی‌های دولت به دلیل سیاست‌های مالی غیرمسئولانه از سمت دو حزب سیاسی است. وی در پی این اتفاق از بیت کوین تمجید کرد و اشاره داشت که خدا را به دلیل وجود بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شکر می‌کند چرا که به نظر این ارزها بی‌مسئولیتی دولت‌ها از جمله آمریکا را جبران می‌کنند.

ترامپ حامی بیت کوین نیست

بیشتر بخوانید : کلاهبرداری 6.3 میلیارد دلاری سرمایه گذار چینی با بیت کوین

بیشتر بخوانید : اطمینان هم‌بنیان‌گذار اتریوم از آینده کاردانو و پولکادات

در حالی که دونالد ترامپ نسبت به آینده دلار آمریکا دیدگاهی نزولی دارد به معنای صعودی بودن وی نسبت به بیت کوین نیست. رئیس‌جمهور سابق آمریکا در دفعات متعدد به انتقاد از بیت کوین و ارزهای دیجیتال پرداخته و آن‌ها را کلاهبرداری خوانده است. وی همچنین خواستار قانون‌گذاری آن‌ها شده و از نظرش این ارزها نباید از اهمیت دلار بکاهند.

علیرغم این موضوع، به نظر می‌رسد دونالد ترامپ و همسرش برخلاف بیت کوین با NFTها هیچ مشکلی ندارند. گفتنی است که وی و همسرش در ماه‌های اخیر با عرضه مجموعه NFTهای خود سرمایه زیادی به دست آورده‌اند. گفتنی است که پس از دستگیری دونالد ترامپ توسط مقامات، فروش NFTهای رئیس‌جمهور سابق آمریکا چند برابر شد.

بیشتر بخوانید : وکیل سرشناس: ریپل پیروز نهایی نبرد با SEC خواهد بود

بر اساس داده‌های اوپن سی، در پی دستگیری اولین رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به نظر محبوبیت NFTهای وی افزایش داشته و در 24 ساعت گذشته 60 کاربر با پرداخت حداقل 0.5 اتریوم تصاویر مربوط به دونالد ترامپ با پشت زمینه‌های مختلف را خریداری کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x