فردی در سال 2018، سقوط اکوسیستم ترا را پیش بینی کرده بود

خانهاخبارفردی در سال...

آنچه می‌خوانید...

ماریانو کونتی، یکی از توسعه دهندگان اتریوم، سرمایه گذار و مشاور در حوزه کریپتو و همچنین مدیرسابق قراردادهای هوشمند در میکردائو به تازگی صحبت های همکار سابق خود درباره نقصی در طراحی شبکه ترا را به کاربران یاد آوری کرده است که در آوریل 2018 اتفاق افتاده بود.

چرخه مرگ ترا در سال 2018 پیش بینی شد

ماریانو کونتی در پستی توییتری بیانیه ای از کوروش یونسی، همکار خود در میکردائو در تارییخ 20 آوریل 2018 را منشتر کرد که در آن آقای یونسی به انتقاد از ساختار ترا و استیبل کوین این شبکه پرداخته بود.

توییت ماریانو کونتی

در بیانیه ای که سپس توسط لیندا ژی، یک فرد کهنه کار در حوزه بلاک چین منتشر شد، کوروش یونسی، یکی از مدیران سابق صرافی بزرگ کوین بیس با ایده ترا برای استفاده از توکن لونا به عنوان پشتوانه استیبل کوین UST به شدت مخالفت کرد. در سال 2018، وی این طراحی را با استیبل کوین دای مقایسه کرد و گفت شرایط مشابه است اگر دای فقط از دارایی MKR به عنوان پشتوانه استفاده کند. این یک دارایی به شدت شکننده است و ترس در میان سرمایه گذاران به آسانی باعث آغاز شدن چرخه مرگ هر دو ارز دیجیتال خواهد شد.

آقای یونسی در این باره گفت:

«در صورت هرگونه ترسی در میان سرمایه گذاران، قیمت لونا سقوط می‌کند و در پی آن شاهد سقوط ترا خواهیم بود. از آنجایی که دارایی ارزشمند دیگری در این میان وجود ندارد، دو ارز این اکوسیستم باعث سقوط یکدیگر خواهند شد.»

مطلب مفید: وب 3 (Web 3.0) چیست؟ با قابلیت های نسل سوم وب آشنا شوید

وی در این رابطه به تراژدی استییل کوین الگوریتمی نوبیتس در سال 2016 اشاره کرد که آن نیز سقوط کرد. یونسی سپس در این باره گفت که تعجب می‌کنم که چگونه هنوز برخی از تیم های توسعه این روش را مناسب می‌دانند.

سقوطی دردناک برای تمام صنعت کریپتو

ماریانو کونتی همچنین بیانیه ای از سو ژو، بنیانگذار شرکت تری اروز کاپیتال را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، سقوط ترا منجر به ورشکستگی و سقوط این شرکت شده بود. به نظر می‌رسد بر اساس ادعاهای وی، تری اروز کاپیتال و بنیانگذاران آن از وضعیت شکننده ترا خبر نداشته‌اند. اتفاقی که در روزهای گذشته به آن اشاره کردیم و مشخص شد رابطه نزدیک این افراد با دو کوان منجر به چشم پوشی از برخی نقص های ترا شده بود.

گفتنی است که چرخه مرگ ترا در نهایت و در ماه مه به سرانجام رسید و قیمت توکن های لونا و UST هر دو مسیر خود به سمت صفر را آغاز کردند و در نهایت منجر به سقوط اکوسیستم 40 میلیارد دلاری ترا شدند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان