تحلیلگری که سقوط بیت کوین را پیش‌بینی کرده بود: قیمت به ۱۶۰،۰۰۰ دلار می‌رسد

خانهاخبارتحلیلگری که سقوط...

آنچه می‌خوانید...

- Advertisement -

تحلیلگری که سقوط بیت کوین را به درستی پیش‌بینی کرده بود معتقد است این ارز بالاخره به روند صعودی خود بازخواهد گشت. این تحلیلگر که با نام دِیو د وِیو (Dave the Wave) شناخته می‌شود، معتقد است بر اساس مدل منحنی رشد لگاریتمی (LGC)، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار تا ژانویه سال ۲۰۲۵ به ۱۶۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

به گزارش دیلی هودل، این تحلیلگر مطرح در توییتر خطاب به 131900 دنبال‌کننده خود نوشت:

بر اساس مدل منحنی رشد لگاریتمی که در 4 سال گذشته آزمون خود را پس داده است، قیمت بیت کوین به راحتی می‌تواند در چند سال آینده ده برابر شود.

منحنی رشد لگاریتمی، مدلی است که Dave the Wave برای پیش‌بینی چرخه‌های صعودی و نزولی Bitcoin همزمان با تغییر در شرایط مربوط به اقتصاد کلان استفاده می‌کند. به گفته این تحلیلگر، تا زمانی که قیمت بیت کوین بالاتر از حمایت چندماهه مشخص‌شده (منحنی سبز رنگ سوم در نمودار پایین) بر اساس این مدل باقی بماند، پیش‌بینی وی معتبر خواهد بود.

مدل پیش‌بینی منحنی لگاریتمی بیت کوین
مدل پیش‌بینی منحنی لگاریتمی بیت کوین

وی افزود:

LGC یک مدل پیش‌بینی بر اساس فاکتورهای کلان است و در صورتی که قیمت به زیر حمایت پایه بسته شود، این پیش‌بینی باطل خواهد شد.

Dave the Wave همچنین می‌گوید مدل پیش‌بینی وی، به ردیابی پرایس اکشن BTC، علیرغم وضعیت کنونی بازار ادامه می‌دهد. وی افزود:

تاکنون حمایتی که در مدل LGC برای بیت کوین مشخص شده است ثابت کرده که بهترین سطح حمایتی است. افزایش میزان اصلاح قیمت در چرخه‌های قیمتی مختلف (23%، 38% و 50%) در نمودار یک سال قبل مشخص بوده است.

علاوه بر این، وی معتقد است از آنجایی که سطح مقاومتی پیش‌بینی‌شده توسط مدل منحنی لگاریتمی در بازار صعودی پیشین به درستی مشخص‌شده بود، خط سبز رنگ مشخص‌شده در نمودار بالا، همچنان به عنوان سطح حمایتی بیت کوین عمل خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان