پیش بینی قیمت شیبا اینو؛ چه حرکتی در انتظار میم کوین محبوب بازار است؟

خانهاخبارپیش بینی قیمت...

آنچه می‌خوانید...

پیش بینی‌ها برای آینده شیبا اینو احتمالا تا زمانی که این میم کوین محبوب به بالای سطح 0.0000101 دلاری نرسد، نزولی باقی خواهد ماند. به نقل از کریپتونیوز، صبح امروز قیمت شیبا در محدوده 0.00001002 دلاری کار خود را آغاز کرد.

همچنین این ارز مدتی است که در محدوده ثابت 0.00001007 تو کف قیمتی 0.00000992 دلاری در نوسان است. باید توجه داشت که پس از اعلامیه شیبا مبنی بر استفاده از این توکن برای پرداخت سرویس‌های نتفلیکس و آمازون، افراد بیشتری جذب این ارز شده‌اند.

- Advertisement -

332 میلیارد توکن شیبا به دارایی نهنگ‌ها اضافه شد

بنابر داده‌های اتراسکن، هفتمین نهنگ بزرگ شیبا به تازگی و در یک تراکنش 96.74 میلیارد توکن خریداری کرده است. این داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که این نهنگ بزرگ در هفته‌های اخیر نیز خریدهای سنگین و قابل توجهی را انجام داده است.

توییت whalestats

در فاصله 13 تا 21 اکتبر، این سرمایه گذار بزرگ شیبا اینو بیش از 322 میلیارد توکن را به کیف پول خود اضافه کرده است. گفتنی است که ارزش کیف پول وی معادل 31.9 میلیون دلار است. وی در یک تراکنش 131.63 میلیارد توکن شیبا را به ارزش 1.4 میلیون دلار خریداری کرد. تا به امروز این تراکنش بزرگ ترین خرید شیبا محسوب می‌شود.

پس از اضافه کردن این توکن‌های جدید، اکنون نهنگ شیبا بیش از 15.63 تریلیون توکن به ارزش تقریبی 155 میلیون دلار در اختیار دارد. در همین حین، داده‌های WhaleStats، پلتفرم تحلیلی بلاک چین در پستی توییتری تایید کرد که 500 نهنگ برتر اتریوم به هولد کردن و خریدن شیبا ادامه می‌دهند. قیمت این میم کوین محبوب نیز در پاسخ به این اتفاقات با رشد همراه بوده است.

پرداخت‌های آمازون و نتفلیکس

به نقل از منابع متعدد، هولدرهای شیبا اکنون می‌توانند با استفاده از توکن‌های این اکوسیستم اشتراک سرویس‌های نتفلیکس و همچنین خدمات آمازون را خریداری کنند. علاوه بر آن، پرداخت با شیبا، BONE و LEASH نیز از طریق ویزا کارت توسط آمازون و نتفلیکس مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

روز 21 اکتبر، FCFPay، درگاه پرداختی رمز ارزی کانادایی اعلام کرد که هولدرهای کارت‌های کریپتویی این پلتفرم می‌توانند از آنها برای پرداخت سرویس‌های آمازون استفاده کنند. علاوه بر آن، آنها می‌توانند از این کارت‌ها برای خرید اشتراک مستندها، سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمه‌های نتفلیکس استفاده کنند.

این پلتفرم پرداختی گفته است که تنها در صورتی کاربران قادر به انجام این کارها خواهند بود که توکن‌های لازم برای پوشش دادن تراکنش‌ها را داشته باشند. گفتنی است که این افزایش کاربردهای شیبا باعث شده سرمایه گذاران به این میم کوین علاقه بیشتری پیدا کنند و ارزش این میم کوین نیز در پی آن افزایش داشته است.

گفتنی است که علاوه بر آمازون و نتفلیکس، پلتفرم NOWpayments نیز اوایل ماه اکتبر از همکاری با شیبا خبر داد. به واسطه این همکاری از توکن‌ شیبا برای پرداخت حقوق نیز استفاده می‌شود. چنین قابلیت‌هایی کاربرد توکن را بسیار افزایش داده است و در پی آن شاهد رشد قیمت توکن بوده‌ایم.

مطلب مفید: بررسی 3 شاخص آنچین که از رسیدن بیت کوین به کف خبر می‌دهند

ارتش میم کوین شیبا اینو

از ماه اوت، قیمت این میم کوین محبوب تحت فشار سنگین برای فروش قرار داشته است. روند نزولی این چند ماه اخیر باعث شده تا قیمت به کف ماه اکتبر رسیده است. اکنون سرمایه گذارانی که شاهد روندهای نزولی ادامه دار بوده‌اند از روزهای صعودی شیبا لذت بهره می‌برند. ارتش شیبا یا جامعه این ارز نیروی اصلی و محرک این ارز و دلیل رشد میم کوین هستند. با راه اندازی صرافی غیرمتمرکز در شیبا اینو، این اکوسیستم قصد دارد تا به بهترین اکوسیستم غیرمتمرکز موجود تبدیل شود.

پیش بینی قیمت شیبا

در حال حاضر قیمت شیبا در محدوده ثابت 0.0000098 دلاری تا 0.00001 دلاری در نوسان است. شکست این محدوده در هر جهت می‌تواند منجر به یک حرکت قدرتمند در جهت صعودی یا نزولی شود. شکست محدوده 0.0000102 دلاری می‌تواند مسیر صعودی را تا 0.0000105 و سپس 0.0000108 دلاری ادامه دار کند.

نمودار قیمت شیبا
نمودار قیمت شیبا

از سویی دیگر، ممکن است قیمت به سمت پایین حرکت کند و به زیر 0.0000094 دلاری برسد. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که سطح مهم 0.0000098 دلاری بشکند. این سطح از اهمیت بالایی برخوردار است و بالای آن می‌توان انتظار یک حرکت صعودی خوب را داشت. در همین باید اشاره داشت که حمایت قیمت در مسیر نزولی سطح 0.0000094 دلاری خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان