تحلیلگر مطرح: احتمالا به زودی شاهد رالی صعودی در بیت کوین خواهیم بود

خانهاخبارتحلیلگر مطرح: احتمالا...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که بازار کریپتو در بلاتکلیفی به سر می‌برد، یکی از تحلیلگران مطرح این حوزه معتقد است که قیمت بیت کوین به زودی یک رالی صعودی را تجربه خواهد کرد. نیکولاس مرتن، تحلیلگر مشهور حوزه کریپتو به تازگی و در ویدیویی یوتیوبی به 515 هزار دنبال کننده خود گفت که با خروج فروشندگان از بازار بیت کوین، خریداران بیشتری وارد بازار شده و میل به خرید دارند. وی در این باره افزود:

«معتقد هستیم که هنوز بازار نزولی در بلند مدت وجود دارد اما نمی‌توان این حقیقت را انکار کرد که احتمال فراوان شاهد یک رالی صعودی از بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان در میان بازار نزولی باشیم. این رالی نیز از خروج فروشندگان از بازار و ورود سرمایه گذاران و خریداران تازه قدرت می‌گیرد. به نظر می‌رسد در قیمت های فعلی تعداد خریداران از فروشندگان بسیار بیشتر است.»

بر اساس پیش بینی مرتن BTC می‌تواند با یک رالی 42 درصدی همراه شود و از محدوده 21400 دلاری به 30000 دلار برسد. وی در این باره گفت:

«اگر بتوانیم قیمت را به بالای میانگین های متحرک برسانیم و آنها را به حمایت تبدیل کنیم، شانس یک حرکت صعودی قدرتمند را به سمت 25000 دلار و سپس 30000 دلار خواهیم داشت.»

مرتن می‌گوید که بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار یک ماهی است در یک محدوده ثابت در حال نوسان است و در صورت خروج از کانال کنونی می‌توانیم شاهد حرکت صعودی آن باشیم. وی درباره حرکت احتمالی بیت کوین گفت:

«نمی‌خواهم با قطعیت و اعتماد بسیار زیاد بگویم اما احتمال زیادی وجود دارد که شاهد چنین حرکتی باشیم و دلیل آن نیز مشابه حرکت ماه مه 2022 است. یک ماه طولانی شاهد روند خنثی BTC هستیم که شباهت زیادی به ماه مه دارد و اکنون فرصت برای خروج مهیا شده است.»

مطلب مفید: ویجر(Voyager) و توکن VGX چیست؟

در صورتی که قیمت داخل هر یک از کانال ها چه 20000 دلار و چه 30000 دلار قرار گیرد، معاملات خرید و فروش زیادی بازخواهد شد. اگر قیمت به سمت بالا حرکت کند، معاملات فروش زیادی در محدوده های 21000 و 30000 دلاری فعال می‌شوند و این تریدرها برای فرار از زیان بیشتر، روی به معاملات خرید خواهند آورد که می‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت نیز شود.

نمودار 4 ساعته بیت کوین
نمودار 4 ساعته بیت کوین

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان