top banner adv

تحلیلگر مطرح: شیبا اینو برای رالی صعودی آماده می شود

تحلیلگر مطرح: شیبا اینو برای رالی صعودی آماده می شود
1
بازدید : 7889

یک تحلیلگر و استراتژیست مطرح که بازار صعودی بیت کوین در سال 2021 را به‌درستی پیش‌بینی کرده بود اکنون درباره قیمت شیبا اینو نیز پیش‌بینی ارائه کرده و از احتمال رشد آن در هفته‌های آتی خبر داده است. این تحلیلگر به نظر درباره آینده شیبا اینو خوش‌بین است و معتقد است که این میم کوین برتر بازار خود را آماده رالی صعودی می‌کند.

بیشتر بخوانید : Mike Novogratz : عدم تولید دلار دیجیتال در ایالات متحده ، باعث بحران خواهد شد.

قیمت شیبا اینو در آستانه رالی صعودی

به نقل از دیلی هودل، پنتوشی، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال اخیراً در یک پست توییتری به 673 هزار دنبال کننده خود گفته است که شیبا اینو پس از شکست مقاومت 0.000013 دلاری خود قدرتمند و آماده رالی صعودی به نظر می‌رسد.

وی درباره این میم کوین توضیح داد که سیگنال دریافتی از شیبا هم‌زمان تکنیکال و بنیادی است. وی با اشاره به نمودار زیر گفت که اگر شاهد شکسته شدن مقاومت پیش رو باشیم فضای خالی در انتظار شیبا است و می‌توان انتظار رشد را از آن داشت.

علاوه بر آن، پنتوشی به راه‌اندازی راهکار لایه 2 شیباریوم در اکوسیستم شیبا اشاره کرد و گفت که این رویداد می‌تواند هیجانات پیرامون قیمت شیبا اینو را در هفته‌های آتی بسیار افزایش دهد.

نمودار قیمت شیبا اینو

شیباریوم، راهکار لایه 2 شیبا است که مانند پالیگان بر بستر اتریوم راه‌اندازی خواهد شد. توسعه‌دهندگان این پروژه درباره تاریخ راه‌اندازی پروژه زمان مشخصی را اعلام نکرده‌اند اما بنا بر داده‌های آنها به‌زودی شاهد راه‌اندازی و اجرای نسخه بتا شیباریوم خواهیم بود. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب قیمت شیبا اینو با رشد تقریباً 10 درصدی در محدوده 0.000015 دلاری قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید : توییتر تیم ارز دیجیتال خود را تشکیل داد

مطلب مفید: معرفی هش فلو (HashFlow)؛ صرافی ارز دیجیتال بدون کارمزد

بیشتر بخوانید : راه اندازی پیامرسان Secretum بر بستر بلاک چین سولانا

علاوه بر شیبا اینو، پنتوشی معتقد است که ارز دیجیتال شبکه پولکادات نیز در وضعیت خوبی قرارگرفته و به‌زودی شاهد حرکت آن به سمت مقاومت 7.88 دلاری خواهیم بود. وی اشاره داشت که DOT در آستانه شکست مقاومت خود قرار دارد. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب قیمت DOT نیز در محدوده 6.85 دلاری قرارگرفته است.

نمودار پولکادات

در رابطه با بیت کوین نیز پنتوشی توضیح داد که قیمت این ارز پس از شکست در عبور از 23900 دلار به نظر با خستگی همراه شده است. وی اشاره داشت که روند قیمتی بیت کوین برای او نگران‌کننده است چراکه روند تثبیتی بیش از 2 هفته طول کشیده و قیمت موفق نشده شرایط لازم برای شکست مقاومت خود را فراهم کند.

بیشتر بخوانید : پروژه های اکوسیستم ترا در حال مهاجرت به شبکه پالیگان هستند

نمودار بیت کوین

بیشتر بخوانید : انتقاد دکتر گوین وود بنیانگذار پولکادات از سولانا بخاطر مختل شدن شبکه آن

پنتوشی پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین به سمت کف قیمتی 20500 دلاری پول بک بزند و این در حالی است که در حال حاضر قیمت این ارز در محدوده 22800 دلاری قرار دارد. علاوه بر آن، باید توجه داشت که ارزهای دیجیتالی مانند شیبا اینو رابطه و همبستگی بالایی با بیت کوین دارند و روند نزولی این ارز می‌تواند بر قیمت آنها نیز تاثیرگذار باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

9
1
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    شهباز
    1 سال ago

    فلوکی _ شیبا _ پیت بول _ ای کش _ دوج ایلان مارس _ دوج کوین _ فگ _ اتریوم کلاسیک _ بیبی دوج _ کیشو اینو …….

    محل تبلیغ
    ramzarzy
    1
    0
    نظر خود را بنویسید !x