پیتر برنت: قیمت اتریوم در ماه ژوئن سقوط 29 درصدی را تجربه خواهد کرد

خانهاخبارپیتر برنت: قیمت...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: پیتر برنت (Peter Brandt)، تریدر کهنه کار بازار گفته است که قیمت اتریوم در ماه آینده تا سطح 1268 دلاری سقوط خواهد کرد. با این حال دیدگاه 15500 نفر از اعضای جامعه کوین مارکت کپ مخالف برنت است و از نظر آنها اتریوم ماه ژوئن را در قیمت 3131 دلاری خواهد بست.

شبکه اتریوم در حال حاضر مراحل پایانی به روزرسانی ادغام و تغییر زنجیره بیکن به اثبات سهام را پشت سر می‌گذارد. توسعه دهندگان این شبکه نیز روز گذشته تایید کردند که ادغام در شبکه آزمایشی راپستن با موفقیت صورت گرفته است.

- Advertisement -
توییت توسعه دهنده اتریوم

در حالی که زمان راه اندازی این به روزرسانی همیشه با تاخیر همراه بوده است، بنابر برنامه های تیم توسعه اتریوم، انتظار می‌رود ک در ماه اوت شاهد به روزرسانی ادغام باشیم. گفتنی است که تغییر به اثبات سهام ممصرف انرژی شبکه اتریوم را به طرز قابل توجهی کاهش و امنیت شبکه را نیز افزایش می‌دهد.

با این حال قیمت اتریوم تاکنون واکنشی به اخبار مثبت پیرامون به روزرسانی شبکه نداشته است و با ریزش 1.7 درصدی در شبانه روز گذشته در محدوده 1788 دلاری معامله می‌شود. پیتر برنت از سال 1975 تاکنون معامله گر بازارهای مالی بوده است و زمانی توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرد که تعدادی از سقف ها و کف های تاریخی بیت کوین را پیش بینی کرد.

در صورتی که سناریو نزولی برنت درست باشد، قیمت اتریوم در ماه ژوئن سقوطی 29 درصدی را تجربه خواهد کرد. روز سه شنبه وی نمودار ماه آوریل تا ژوئن اتریوم را با 648 هزار دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت و گفت که اگر احساسات بازار به شکلی قابل توجه تغییر نکند، ماه کنونی برای اتریوم بسیار سخت خواهد شد. وی در ادامه افزود:

«در نمودار شاهد شکل گرفتن یک الگوی مثلث نزولی احتمالی هستیم که در صورت ریزش و عدم تغییر جهت سریع بازار شاهد تایید شدن آن خواهیم بود.»

توییت برنت

علاوه بر پیتر برنت، کریپتو تونی، یکی از تحلیلگران بازار کریپتو نیز سناریویی مشابه را با 201 هزار دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت و گفت که الگوی مثلث نزولی در نمودار اتریوم واضح تر از آن است که بتوان نادیده اش گرفت. هدف قیمتی مورد نظر کریپتو تونی در صورت تایید این الگو از پیش بینی برنت بالا تر است و در محدوده 1450 تا 1600 دلاری قرار دارد.

مطلب مفید: آپتیمیزم (Optimism) یا آپتیمیسم چیست؟ با این شبکه و توکن OP بیشتر آشنا شوید

با این حال جامعه کوین مارکت کپ برخلاف نظر این تریدرها و تحلیلگرها نسبت به روند قیمتی اتریوم صعودی و امیدوار هستند. در نظر سنجی که میان اعضای این جامعه صورت گرفت، 15466 نفر قیمت اتریوم را تا پایان ماه ژوئن در محدوده 3131 دلاری پیش بینی کردند. گفتنی است که برای ثبت چنین اوجی، قیمت اتریوم باید از سطح کنونی رشدی 75.37 درصدی را تجربه کند.

کوین مارکت کپ به کاربران و اعضای جامعه خود اجازه می‌دهد تا از طریق بخشی در صفحه دارایی های لیست شده اش قیمت این ارزها را پیش بینی کنند. علاوه بر آن دسته از افراد بسیار خوشبین، 8500 نفر دیگر نیز پیش بینی کردند که قیمت اتریوم در پایان ماه جولای و کمی قبل تر از به روزرسانی ادغام به سطح 2981 دلاری خواهد رسید.

به صورت کلی، پیش بینی جامعه کوین مارکت کپ از قیمت اتریوم از ماه دسامبر تاکنون درصدهای موفقیت متفاوتی را تجربه کرده است. برای مثال آنها پیش بینی کردند که قیمت این ارز سال 2021 را در 4109 دلاری خواهد بست اما قیمت واقعی در پایان سال 3682 دلار بود.

پس از آن آنها سقوط قیمت اتریوم در ماه ژوئن را با نرح 54 درصدی درست پیش بینی کردند و این درصد در ماه های بعدی بیشتر شد. به طوری که درصد موفقیت پیش بینی آنها در ماه های فوریه، مارس و آوریل به ترتیب 76.1، 89.91 و 62.4 بود. با این وجود درصد درستی پیش بینی آنها از روند قیمتی ماه مه تنها 16.9 % بود که البته با سقوط اکوسیستم ترا و اتفاقات مختلف نمی‌توان آنها را مقصر دانست.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان