پی پال به لیست غول های حوزه کریپتو در شبکه TRUST اضافه شد

خانهاخبارپی پال به...

آنچه می‌خوانید...

پی پال، غول حوزه پرداخت های دیجیتالی و دوستدار حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی به شبکه تکنولوژی راه حل جهانی قانون سفر (TRUST) اضافه شد و بدین ترتیب در کنار اسم های بزرگ این صنعت اکنون از قوانین سفر دارایی های دیجیتال پیروی می‌کند.

این اعلامیه در حالی منتشر شد که پی پال دو ماه گذشته زیرساختی را برای انتقال، ارسال و دریافت دارایی های دیجیتال میان پلتفرم خود و کیف پول های صرافی های رمز ارزی ایجاد کرد. قبل از آن کاربران تنها قادر بودند از طریق خود پلتفرم به خرید و فروش کریپتو بپردازند.

- Advertisement -
توییت پی پال

شبکه TRUST در ماه فوریه و توسط 18 شرکت تامین کننده خدمات دارایی های مجازی (VASP) راه اندازی شد که از بزرگ ترین عضوهای آن می‌توان به کوین بیس، سیرکل، کراکن و رابین هود اشاره داشت. اکنون و با اضافه شدن پی پال به این شبکه، تعداد شرکت های عضو TRUST به عدد 38 رسیده است.

کوین بیس روز گذشته و پس از اعلامیه پی پال گفت که اضافه شدن این شرکت به TRUST یک گام مهم برای این شبکه در رسیدن به هدف تبدیل شدن به راهکار استاندارد صنعت کریپتو در انطباق با قوانین سفر محسوب می‌شود.

طبق ماده 31  طبق قانون رازداری بانکی یا همان قانون سفر، شرکت های تامین کننده خدمات دارایی های مجازی در آمریکا از نظر قانونی ملزم به ارسال اطلاعات خاص و مربوط به انتقال سرمایه های مشتری از یک موسسه مالی به موسسه مالی دیگر هستند. گفتنی است که حداقل مبلغ ارسالی برای آن که شامل قانون و انتقال داده ها شود، 1000 دلار آمریکا است.

مطلب مفید: مالکیت NFT ؛ بررسی حقایق و تصورات درباره مجوز NFT ها

توییت سیرکل

بدین ترتیب، شرکت های تامین کننده خدمات دارایی های مجازی در آمریکا شبکه TRUST را راه اندازی کردند تا انتقال اطلاعات و گزارشات و اشتراک گذاری آنها را تسهیل کنند. TRUST سیستمی است که از دو ویژگی اصلی یک تابلوی اعلانات متمرکز برای شناسایی شرکت های دو طرف یک تراکنش و یک کانال نقطه به نقطه رمزگذاری شده (P2P) برای تبادل امن داده ها، تشکیل شده است.

گفتنی است که گروه و شبکه TRUST در پاسخ به پیشنهاد گروه ویژه اقدام مالی در سال 2021 تشکیل شده است. این گروه در ماه ژوئن سال گذشته از VASP ها در سراسر جهان خواست تا به منظور انطباق با قوانین ضد پولشویی و تامین مالی تروریسم از یک سری قوانین خاص و یکسان پیروی کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان