امکان انتقال ارزهای دیجیتال از پی پال به سایر کیف پول ها فراهم شد

خانهاخبارامکان انتقال ارزهای...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز سه شنبه، پلتفرم بزرگ خدمات مالی پی پال اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند دارایی های رمز ارزی خود را به خارج از پلتفرم منتقل کنند. این قابلیت باعث می‌شود تا پی پال نیز اکنون عملکردی مشابه با سرویس های مشهور و محبوب رمز ارزی داشته باشد.

در بیانیه این شرکت آمده است:

«از امروز پی پال از انتقال دارایی های کریپتویی به کیف پول ها و صرافی ها پشتیبانی می‌کند.»

- Advertisement -

قابلیت انتقال کریپتو از پی پال به پلتفرمی دیگر از روز گذشته و در آمریکا آغاز شده است و در یک یا دو هفته آینده برای تمامی کاربران این غول خدمات مالی در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتقال دارایی ها در پی پال

پی پال عرضه خدمات رمز ارزی را در اواخر سال 2020 راه اندازی کرد و به واسطه آن کاربران می‌توانند به خرید و فروش و حتی هولد کردن 4 دارایی بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش بپردازند. با این حال تاکنون قابلیت انتقال این دارایی های به کیف پول یا صرافی خارج از پلتفرم وجود نداشت.

این حقیقت که کاربران اکنون قادر به انتقال دارایی ها هستند بسیار مهم است چرا که پی پال در سطح جهان چند صد میلیون کاربر دارد که از طریق این پلتفرم دارایی های مالی خود را انتقال می‌دهند و اکنون به واسطه این قابلیت جدید کاربران بیشتری نیز جذب پی پال خواهند شد.

گفتنی است که علیرغم روند نزولی قیمت سهام شرکت در ماه های اخیر، پی پال همچنان به برنامه های خود درباره حوزه کریپتو امیدوارد است. مدیر اجرایی این شرکت در مصاحبه ای با دیکریپت گفت که هنگام بررسی استراتژی حوزه کریپتو این شرکت دیدگاه بلند مدتی را در نظر می‌گیرد.

مطلب مفید: آموزش صرافی بایننس (Binance) و برجسته‌ترین نکات آن برای تازه‌کارها

خوزه فرناندز داپونته، یکی از مدیران این شرکت در بخش کریپتو و بلاک چین نیز گفت که تمام دلیل ورود پی پال به حوزه کریپتو آن است که ما معتقد هستیم که در آینده نزدیک بخش قابل توجهی از صنعت تجارت وارد دنیای ارزهای دیجیتال خواهد شد. وی در ادامه نیز افزود که دریافت نکردن مبلغی در ازای تراکنش های رمز ارزی به آن دلیل است که برنامه های پی پال پیرامون حوزه تجارت است و قصد نداریم مانند یک صرافی عمل کنیم.

وی همچنین گفت که پی پال درباره پذیرش هر چه بیشتر استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال ملی توسط کشورهای مختلف خوش بین است و این اتفاق می‌تواند به نفع مدل اقتصادی شرکت پی پال نیز باشد. فرناندز داپونته درباره زمستان ارزهای دیجیتال نیز اظهار نظر کرد و گفت که از نظرش باید فراتر از روند نزولی کنونی را دید و اینکه روند کلان یا پذیرش این حوزه در سطح جهان همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و دستخوش تغییر نشده است.

هنوز مشخص نیست که پی پال چه مقدار رمز ارز را مدیریت می‌کند و دلیل آن نیز فاش نشدن تعداد کاربرانی است که سرویس های رمز ارزی این پلتفرم بهره می‌برند. با این حال اگر فرض کنیم روند آن همانند کوین بیس و رابین هود، دو صرافی بزرک رمز ارزی بوده است، با توجه به روند نزولی بازار کریپتو، احتمالا حجم تراکنش های پی پال نیز سقوط کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان