چالش بایننس آمریکا در یافتن شریک بانکی؛ ماجرا چیست؟

خانهاخبارچالش بایننس آمریکا...

آنچه می‌خوانید...

بنا بر گزارشی تازه از وال‌استریت ژورنال، بایننس آمریکا (Binance US) بازوی آمریکایی صرافی رمز ارزی بایننس در یافتن شریک بانکی جدید به‌منظور تسهیل خدمات ارزهای فیات برای مشتریان آمریکایی با مشکل مواجه شده است. سقوط دو بانک سیلورگیت و سیگنچر باعث شده تا این پلتفرم خدمات بانکی خود را از دست دهد و وابسته به بانک‌های واسطه‌ای شود که به نیابت از آن دارایی‌ها را نگه می‌دارند.

چالش بایننس آمریکا در یافتن شریک بانکی

به نقل از کوین تلگراف، سرکوب بانک‌هایی که دارای مشتریان رمز ارزی هستند از سمت قانون‌گذاران نیز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در مشکلات بایننس آمریکا است. در ماه مارس، CFTC از صرافی بایننس و چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل آن به دلیل نقض قوانین معاملاتی شکایت کرد. گفتنی است که این پلتفرم از سال 2021 تاکنون موردتوجه این نهاد قانون‌گذار بوده است.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که پلتفرم بایننس آمریکا به بانکی نیاز دارد که به‌طور مستقیم دلارهای کاربرانش را نگه دارد. در همین حین اما، تلاش برای برقراری ارتباط مستقیم با بانک‌هایی مانند کراس ریور (Cross River Bank) و کاستومر بنکورپ (Customer Bancorp) با شکست برای این پلتفرم همراه بوده است. مشتریان این پلتفرم معاملاتی تحت تأثیر نبود یک بانک مستقیم برای امور بانکی قرارگرفته‌اند.

مطلب مفید: قابلیت همکاری بلاک چین (interoprability) به چه معناست؟

بایننس آمریکا

در همین راستا، بایننس آمریکا در آخرین بیانیه خود گفته است که در هفته‌های پیش رو به تأمین‌کنندگان خدمات پرداختی و بانکی جدیدی روی خواهد آورد. این پلتفرم اشاره داشت که در طی مدت انتقال به سرویس‌های جدید ممکن است برخی از خدمات واریز دلار به پلتفرم به‌صورت موقت با مشکلاتی همراه شوند.

گفتنی است که در حال حاضر این پلتفرم سرمایه‌های مشتریان خود را از طریق شرکت فناوری مالی پرایم تراست (Prime Trust) نگه می‌دارد. سخنگوی این شرکت نیز اخیراً گفته است که تمامی سرمایه‌های دریافتی از سمت پلتفرم را از طریق شرکای بانکی خود ذخیره کرده است. سخنگوی بایننس در این باره گفت:

«ما با چندین ارائه‌دهنده خدمات بانکی و پرداختی در آمریکا همکاری می‌کنیم و با به‌روزرسانی سیستم‌های داخلی به‌منظور ایجاد یک پلتفرم پایدار فیات و ارائه خدمات بیشتر، همکاری‌های بیشتری را نیز در آینده نزدیک خواهیم داشت.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان