چانگ پنگ ژائو (CZ) از خرید 1 میلیارد دلار BTC، ETH و BNB خبر داد

خانهاخبارچانگ پنگ ژائو...

آنچه می‌خوانید...

به گزارش فکت کوینز چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس که به اختصار CZ نامیده می‌شود، در توییتر اعلام کرد که بایننس تقریباً یک میلیارد دلار باقیمانده از وجوه طرح بازیابی خود را به دارایی‌های دیجیتال خاصی تبدیل خواهد کرد. این دارایی‌ها به طور دقیق بیت کوین، اتر و BNB خواهند بود. این ارزهای دیجیتال با استفاده از استیبل کوین این صرافی یعنی BUSD خریداری خواهند شد. ژائو عنوان کرد که برای ارائه شفافیت، برخی از تراکنش‌ها به صورت آن-چین انجام می‌شود.

از بین رفتن بانک دوستدار رمز ارزها

تبدیل یک میلیارد دلار به دارایی‌های دیجیتال توسط بایننس در بحبوحه یک بحران بانکی صورت گرفت. این مسئله در آخر هفته گذشته، توجه رسانه‌های ایالات متحده را به خود جلب کرد.

- Advertisement -

یکشنبه، دپارتمان خدمات مالی نیویورک، بانک سیگنیچر (Signature Bank) را که به‌عنوان آخرین بانک دوستدار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد، توقیف کرد. این دپارتمان در مورد این اقدام خود اینطور گفت که در بانک سیگنیچر ریسک‌های سیستماتیک وجود دارد. اقدام دپارتمان خدمات مالی نیویورک به نوعی قطع کردن همکاری صنعت رمز ارزها با بانک‌های این کشور تلقی می‌شود.

چانگ پنگ ژائو (CZ) از خرید 1 میلیارد دلار BTC، ETH و BNB خبر داد

توقیف بانک سیگنیچر به صورت همزمان با ایجاد یک برنامه سرمایه‌گذاری بانکی توسط فدرال رزرو رخ داد. بر اساس این برنامه و به دلیل ترس از تأثیر گسترده‌تر اقتصادی، به بانک سیلیکون ولی وام داده شده است. همچنین فدرال رزرو تضمین می‌کند سپرده‌های بیش از 250 هزار دلار برای صاحبان حساب در دسترس باشد. سقوط بانک سیلیکون (Silicon Valley) ولی دومین فروپاشی بزرگ در تاریخ این کشور است.

CZ در توئیتر چه گفت؟

چانگ پنگ ژائو (CZ) با اشاره به جابجایی وجوهی به ارزش بیش از 980 میلیون دلار در توییتر نوشت: «15 ثانیه طول کشید و 1.29 دلار هزینه داشت. تصور کنید بخواهید 980 میلیون دلار را قبل از ساعت کاری در روز دوشنبه از مسیر بانکی منتقل کنید.»

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان