چین لینک قابلیت استیکینگ توکن LINK را راه‌اندازی کرد

خانهاخبارچین لینک قابلیت...

آنچه می‌خوانید...

شبکه اوراکلی چین لینک بالاخره قابلیت استیکینگ (سپرده‌گذاری) توکن‌های LINK را راه‌اندازی کرد. هدف از راه‌اندازی این قابلیت، کمک به افزایش امنیت اقتصادی خدمات اوراکلی چین لینک است.

به گزارش کوین تلگراف، چین لینک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ویژگی جدید بخشی جدایی ناپذیر از تلاش‌ توسعه‌دهندگان این پروژه به سمت «Chainlink Economics ۲.۰» است که روی امنیت و رشد پایدار متمرکز است.

- Advertisement -

پیش از این کاربرانی که تمایل داشتند با سپرده‌گذاری توکن‌های LINK، پاداش کسب کنند باید یک نود راه‌اندازی می‌کردند. با این حال، با ویژگی جدید استیکینگ چین لینک این امکان برای کاربران فراهم شده تا با سپرده‌گذاری توکن‌های خود، درآمد کسب کرده و در عین حال، به افزایش امنیت این شبکه اوراکلی کمک کنند.

قابلیت استیکینگ شبکه چین لینک، در وهله اول در نسخه بتا 1.1 راه‌اندازی شده و شامل استخر سپرده‌گذاری با هدف ایمن کردن فید داده در شبکه اصلی اتریوم است. این ویژگی به هولدرهای توکن LINK اجازه می‌دهد تا با مشارکت در سیستم هشداردهی غیرمتمرکز، عملکرد فید اطلاعاتی را بهبود بخشند و آن را ایمن کنند.

سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران چین لینک خاطرنشان کرد راه‌اندازی این ویژگی، پایه و اساس حرکت به سمت اقتصاد چین لینک 2.0 است و در نهایت، این اقتصاد محقق خواهد شد. وی در این رابطه گفت:

با تداوم گسترش شبکه، قابلیت سپرده‌گذاری چین لینک به تکامل و بهبود امنیت پیشرفته در سراسر اکوسیستم ما و وب 3.0 ادامه خواهد داد.

به گفته توسعه‌دهندگان چین لینک، از آنجا که این پروژه به طور مداوم به شبکه‌های بلاکچینی مختلفی خدمات اوراکلی خود را ارائه می‌دهد، امنیت آن باید به شکل گسترده‌ای تامین شود. نظروف در این رابطه اظهار داشت:

شبکه چین لینک با موفقیت برای پشتیبانی از فضای رو به توسعه دیفای و بسیاری دیگر از قراردادهای هوشمند جدید مقیاس‌پذیر شده است و تراکنش‌هایی با رقمی بالغ بر بیش از 6.6 تریلیون دلار را در سال جاری تسهیل می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان