کاردانو به جمع ۳ شبکه توسعه یافته فضای ارز دیجیتال وارد شد

خانهاخبارکاردانو به جمع...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: کاردانو اکنون در جمع 3 شبکه بلاکچینی توسعه یافته فضای ارز دیجیتال قرار دارد. بر اساس گزارشی از سنتیمنت، شبکه بلاکچینی کاردانو اکنون یکی از فعال‌ترین شبکه‌های توسعه یافته در صنعت بلاکچین است و با توجه به تعداد مشارکت کنندگان، پس از سولانا و اتریوم در جایگاه سوم قرار گرفته است.

سولانا همچنان فعال‌ترین پروژه توسعه‌یافته در بازار است و با 533 مشارکت کننده فعال در جایگاه نخست قرار دارد. در زمان نگارش این خبر، کاردانو 120 مشارکت کننده فعال دارد که دائماً بر توسعه این شبکه کار می‌کنند. انتظار می‌رود با جذب مشارکت کننده بیشتر، جایگاه بالاتری را در این رتبه بندی کسب کند.

جالب است بدانید طبق شاخص دیگری از سنتیمنت، میزان فعالیت مربوط به توسعه بلاکچین کاردانو در رتبه دوم قرار دارد. البته سولانا در این رتبه‌بندی نیز همچنان پیشتاز است.

رشد و توسعه بلاکچین کاردانو

با ورود قراردادهای هوشمند به بلاکچین کاردانو، توسعه‌دهندگان بیشتری به این شبکه روی آورده‌اند. بزرگترین پروژه شبکه کاردانو ساندی سواپ است و حداقل 96 درصد از کل ارزش قفل شده کاردانو را در اختیار دارد.

بر اساس داده‌های DeFi LIama، بیش از 120 میلیون دلار سرمایه‌ در قراردادهای هوشمند کاردانو قفل شده است و صرافی غیرمتمرکز ساندی سواپ، 119 میلیون دلار از آن را در اختیار دارد.

ورود شبکه بلاکچینی کاردانو به جمع 3 بلاکچین برتر توسعه یافته پس از به روزرسانی اخیر این شبکه و افزایش میزان حافظه برای اسکریپت‌های پلوتوس به 80 کیلوبایت اتفاق می‌افتد. در حالی که این به روزرسانی را می‌توان ارتقای بزرگی برای کاردانو در نظر گرفت، به نظر نمی‌رسد بازار، حداقل در کوتاه مدت به آن واکنش نشان داده باشد.

بیشتر بخوانید: علیرغم بازار نزولی، هش ریت اتریوم رکورد زد

کاردانو پاداش هکرها برای کشف آسیب‌پذیری در این شبکه را دو برابر کرد

تیم توسعه بلاکچین کاردانو به تازگی اعلام کرده پاداش در نظرگرفته شده برای هکرهای کلاه سفید برای کشف آسیب‌پذیری‌های این شبکه را دو برابر کرده است.

کاردانو اخیراً برنامه تبلیغاتی را به مدت 6 هفته راه‌اندازی کرده است و در آن، برای هکرها و برنامه نویسانی که در قراردادهای هوشمند این شبکه اشکال یا آسیب‌پذیری پیدا کنند، پاداشی 20 هزار دلاری تعیین کرده است. علاوه بر این، به ازای هر مشکلی که در نودهای کاردانو پیدا شود، پاداشی 800 دلاری و گزارش آسیب‌پذیری‌های کیف پول‌های کاردانو پاداشی 15000 دلاری به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، گزارش هرنوع آسیب پذیری جزئی نیز پاداشی 600 دلاری به همراه دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان