بایننس کارمزد معاملات جفت ارز ETH/BUSD را صفر می‌کند

خانهاخباربایننس کارمزد معاملات...

آنچه می‌خوانید...

در آستانه مرج اتریوم، بایننس کارمزد جفت معاملات ETH/BUSD را صفر اعلام کرد. این ادغام مورد انتظار قرار است مشروط به آماده‌سازی تغییرات فنی، در حوالی تاریخ 15 سپتامبر اتفاق بیفتد. بازار کریپتو پیش‌بینی می‌کند در روزهای آینده تمایل برای انجام معاملات اتریوم افزایش پیدا کند، صرافی بایننس کارمزد جفت استیبل کوین خود را اعلام کرد.

گفتنی است در روزهای اخیر و در حالی که بازار برای این رویداد مرج آماده می‌شود، فعالیت‌های زیادی پیرامون معاملات اتریوم شکل گرفته است.

- Advertisement -

کارمزد صفر در معاملات ETH/BUSD بایننس

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس روز سه‌شنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ کارمزد سازنده و گیرنده‌ای برای این جفت ارز دیجتال در کار نخواهد بود. کارمزد صفر معاملات، تقریبا از 20 روز قبل از رویداد مرج اتریوم فعال خواهد شد. بایننس در این اطلاعیه رسمی افزود که معاملات با کارمزد صفر را برای معاملات ETH/BUSD در 26 آگوست معرفی خواهد کرد.

تمام کاربران از کارمزد صفر برای جفت معاملات ETH/BUSD بهره‌مند خواهند شد. همچنین جفت معاملاتی ETH/BUSD از تخفیف‌های BNB، تخفیف کارمزد یا هر شکل دیگری از تعدیل کارمزد یا تبلیغات کارمزد معاف می‌شود.

معاملات ETH/BUSD
کارمزد صفر در معاملات ETH/BUSD بایننس

مرج اتریوم، شبکه را از اثبات کار (PoW) به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) تغییر خواهد داد. پس از تکمیل این ادغام، انتقال PoS به اتریوم کمک می‌کند تا مقیاس‌پذیری‌اش را افزایش دهد. همچنین پس از ادغام، این ارز دیجیتال می‌تواند به یک دارایی کاهش‌دهنده تورم تبدیل شود. این امر به دلیل کاهش عرضه در آینده بر اساس فرآیند سوزاندن اتریوم است.

تقاضا برای ETH

علاوه بر این‌ها، انتظار می‌رود قیمت این دارایی ارز دیجیتال در آینده نزدیک افزایش پیدا کند. ویتالیک بوترین، توسعه‌دهنده اتریوم، پیش‌بینی کرده که قیمت اتریوم ممکن است حدود هشت ماه پس از مرج در ماه آینده افزایش پیدا کند. در یک ماه گذشته، تقاضا برای اتریوم به شدت افزایش یافت، زیرا معامله‌گران تقاضا برای این دارایی را با نزدیک شدن به تاریخ مرج پیش‌بینی کردند.

طبق گزارش CoinMarketCap، در زمان نگارش این گزارش، قیمت اتریوم به 1628.49 دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته 3.90 درصد افزایش یافته است. با این حال، در یک هفته گذشته شاهد کاهش حدود 13 درصدی اتریوم بودیم.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان