فلوکی، پپه و SUI به قابلیت معاملات با کارمزد صفر بایننس اضافه شدند

خانهاخبارفلوکی، پپه و...

آنچه می‌خوانید...

صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان، صبح روز دوشنبه، 8 مه اعلام کرد که رمزارزهای SUI، فلوکی (FLOKI) و پپه (PEPE) را به ابزار Convert (تبدیل) پلتفرم اضافه کرده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند این توکن‌های جدید را در لحظه با بیت کوین، USDT و دیگر ارزهای پشتیبانی شده توسط این قابلیت معامله کنند. نکته قابل‌توجه درباره این قابلیت کارمزد صفر معاملات است که موفق شده کاربران زیادی را به خود جذب کند.

به نقل از کوین گیپ، ابزار تبدیل بایننس به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به‌سرعت و بدون قرار دادن سفارش خرید و فروش در رابط معاملاتی پلتفرم معامله کنند. باید اشاره داشت که اکثر کاربران بایننس، این ابزار را نسبت به معاملات اسپات ترجیح می‌دهند چرا که از قابلیت‌هایی مانند کارمزد صفر معاملات، هزینه کم و نسبت‌های ثابت و امن در سفارش‌های بزرگ و همچنین نقدینگی کافی برخوردار است.

- Advertisement -

کارمزد صفر معاملات فلوکی، پپه و SUI با ابزار بایننس

بر اساس اعلامیه رسمی صرافی بایننس در صبح روز 8 مه، این پلتفرم ارزهای دیجیتال اشاره شده را به برنامه تبدیل خود اضافه کرده است. کاربران پلتفرم اکنون می‌توانند این توکن‌ها را در مقابل بیت کوین و تتر یا دیگر ارزهای پشتیبانی شده توسط این ابزار با کارمزد صفر معامله کنند.

مطلب مفید: آخرین هاوینگ بیت کوین چه زمانی انجام میشود؟ تمام آنچه که باید از هاوینگ ۲۰۲۴ بدانید!

باید اشاره داشت که ارزهای پپه، فلوکی و SUI به‌تازگی و پس از درخواست اعضای جامعه در این صرافی لیست شده‌اند. پس از این رویداد، نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران به‌سرعت خرید فلوکی و پپه را آغاز کردند و منجر به رالی صعودی برای این ارزهای دیجیتال شدند.

کاربران با ورود به وب‌سایت بایننس و انتخاب گزینه بایننس Convert در بخش گزینه‌های معاملاتی می‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند. در برنامه موبایل نیز با اقدامی مشابه و انتخاب ابزار در بخش Trade، کاربران می‌توانند به معامله ارزهای اشاره شده با قیمت واقعی و کارمزد صفر بپردازند.

قابل‌توجه است که بایننس اخیراً قابلیت سفارش‌های بازار را برای ارزهای دیجیتال فلوکی، شیبا اینو و پپه متوقف کرده است. به نظر می‌رسد دلیل این اعمال محدودیت، نوسانات شدید و ریسک‌های معاملاتی میم کوین‌ها بوده باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان