آپتیمیزم تعداد آدرس های واجد شرایط برای دریافت ایردراپ خود را کاهش داد

خانهاخبارآپتیمیزم تعداد آدرس...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: آپتیمیزم، راهکار مقیاس پذیری شبکه اتریوم اخیرا تعداد آدرس های واجد شرایط برای ایردراپ پیش روی توکن بومی خود را کاهش داد. بنابر پستی که روز گذشته در حساب رسمی توییتری این شبکه منتشر شد، آپتیمیزم 17000 آدرس را که از نظرش تنها با هدف کسب دریافت ایردراپ وارد سیستم شده بودند را از لیست این رویداد حذف کرد.

این فرایند با نام ایردراپ فارمینگ (airdrop farming) یا حمله سیبیل شناخته می‌شود و توسط افرادی صورت می‌گیرد که احتمال می‌دهند یک پروژه به زودی قرار است رویداد ایردراپ داشته باشد. برای انجام این کار، تعداد زیادی کیف پول ایجاد می‌شود و در شبکه یا برنامه مورد نظر مستقر می‌شوند تا در صورت انجام ایردراپ هر کدام از کیف پول ها مبلغی بدست آورند.

- Advertisement -

آپتیمیزم اظهار داشت که توکن های ارسالی به این کیف پول ها اکنون میان دیگر آدرس های واجد شرایط توزیع مجدد خواهد شد. در ادامه این پست آمده است که آپتیمیزم برای مردم است و نه برای اجرا کنندگان حملات سیبیل.

در گذشته پروژه های کریپتویی بسیاری درگیر ایردراپ فارمینگ شده‌اند. معروف ترین پروژه در این زمینه زمانی بود که دایورجنس ونچرز (Divergence Ventures) از آدرس های زیادی برای ایردراپ پروژه ریبان فایننس استفاده کرد که کمی پیش تر در آن سرمایه گذاری کرده بود. در ابتدا شرکت با این استراتژی 3.2 میلیون دلار درآمد کسب کرد اما پس از فاش شدن اقداماتش، مبلغ بدست آمده را بازگرداند.

مطلب مفید: بدراک (Bedrock)؛ ارزان‌ترین، سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین معماری رول آپ تاکنون

در 26 آوریل، آپتیمیزم اعلام کرد که رویداد ایردراپی را میان 250 هزار کیف پول واجد شرایط برگزار خواهد کرد. در این ایردراپ تنها 5 % از موجودی توکن های شبکه میان کاربران توزیع خواهد شد و 14 % دیگر نیز برای ایردراپ های آینده در نظر گرفته شده است. باقی توکن های باقی مانده میان صندوق سرمایه اکوسیستم و سرمایه گذاران خصوصی و تیم توسعه تقسیم خواهد شد.

در کانال دیسکورد آپتیمیزم یکی از فعالان شبکه با نام نوب من، گفت که احتمالا در اواخر ماه مه یا ژوئن شاهد صورت گرفتن این ایردراپ باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان