اوراق تجاری پشتوانه تتر به زیر 50 میلیون دلار رسید

خانهاخباراوراق تجاری پشتوانه...

آنچه می‌خوانید...

شرکت تتر، ناشر استیبل کوین USDT اعلام کرد میزان اوراق تجاری پشتوانه خود را به مقدار زیادی کاهش داده و به زیر 50 میلیون دلار رسانده است.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، روز گذشته این خبر را در توییتی به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد در کنار کاهش اوراق تجاری پشتوانه استیبل کوین USDT، اوراق خزانه‌داری آمریکا خزانه خود را تا 58.1% از کل دارایی‌ها افزایش داده است.

توییت پائولو آردوینو

اوراق تجاری، نوعی اوراق قرضه کوتاه‌مدت هستند که توسط شرکت‌ها و اغلب برای تامین مالی عملیات مالی مختلفی عرضه می‌شوند. کارشناسان مدعی هستند ریسک اوراق تجاری معمولا بالاست و اوراق خزانه‌داری از ریسک کمتری برخوردار هستند.

شرکت تتر در ماه ژوئن از تصمیم خود برای کاهش اوراق تجاری پشتوانه استیبل کوین USDT به صفر خبر داد و اعلام کرد با هدف بهبود ثبات این استیبل کوین به سراغ اوراق خزانه‌داری آمریکا با سررسید کوتاه‌مدت رفت.

این شرکت همچنین در ماه‌های اخیر به دنبال این بوده تا شفافیت ذخایر و پشتوانه خود را افزایش دهد. به عنوان مثال، در ماه ژوئیه، تتر از شرکت حسابرسی BDO خواست تا به طور مستقل، خزانه این شرکت را بررسی کند و با انتشار گزارشات منظمی، شفافیت آنها را افزایش دهد.

مطلب مفید: شبکه بلوزل (Bluzelle)؛ بلاکچین مبتنی بر کازماس برای گیم فای

ماه گذشته، دادگاه منطقه‌ای در نیویورک آمریکا از شرکت تتر خواست تا اسنادی را مربوط به اینکه هر واحد استیبل کوین USDT با 1 دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود، تا تاریخ 19 سپتامبر منتشر کند.

تتر برنامه‌هایش برای کاهش کل اوراق تجاری خزانه خود تا پایان سال 2022 را به خوبی پشت سر گذاشته است و به نظر می‌رسد این روند ادامه داشته باشد.

USDT در حال حاضر، بزرگترین استیبل کوین بازار است و با ارزش بازار 67.95 میلیارد دلاری، سومین دارایی دیجیتال بزرگ جهان محسوب می‌شود.

نظر شما در رابطه با کاهش اوراق تجاری پشتوانه تتر چیست؟ آیا این کار به ثبات بیشتر تتر کمک خواهد کرد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان