top banner adv

همزمان با کاهش هش ریت درآمد ماینرهای بیت کوین به کف دو ساله خود رسید

همزمان با کاهش هش ریت درآمد ماینرهای بیت کوین به کف دو ساله خود رسید
0
بازدید : 9121

با افزایش سختی شبکه و در پی آن سنگین‌تر شدن تقاضا برای محاسبات ماینینگ و همچنین عملکرد ضعیف بازار، درآمد ماینرها در صنعت استخراج به پایین‌ترین حد خود در دو سال گذشته رسیده است. به نقل از کوین تلگراف، با این وجود، روند نزولی هش ریت در یک ماه اخیر باعث شده تا ماینرها بتوانند مقداری از زیان خود را جبران کنند.

کاهش درآمد ماینرها

بیشتر بخوانید : آیا منتظر بیت کوین 100 هزار دلاری باشیم؟

درآمد کلی استخراج بیت کوین از جمله پاداش بلاک‌ها و کارمزد تراکنش‌ها به 11.67 میلیون دلار رسیده که آخرین بار در نوامبر 2020 و بیت کوین 13500 دلاری شاهد آن بودیم.

در حالی که قیمت 16500 دلاری بیت کوین به وضوح نشان از افزایش درآمد ماینرها دارد، فاکتورهایی مانند افزایش خستی شبکه و همچنین هزینه برق برای عملیات‌ها باعث کاهش درآمد دلاری در این حوزه شده است. علاوه بر موارد اشاره شده، سختی استخراج بلاک‌ها به اوج خود در نزدیکی 37 تریلیونی رسیده است. اتفاقی که ماینرهای بیت کوین را مجبور می‌کند به منظور ماندن در رقابت، انرژی بیشتری را برای محاسبات خود مصرف کنند.

مطلب مفید: بررسی 5 ارز دیجیتالی که احتمال نابودی آنها در سال‌های آتی وجود دارد

بیشتر بخوانید : آیا پذیرش ETF بیت کوین می‌تواند عاملی برای 100 هزار دلاری شدن بیت کوین باشد؟

با این حال در سه ماه اخیر، هش ریت بیت کوین یک روند نزولی پیوسته را داشته و اکنون با ریزش 28 درصدی نسبت به اوج خود در محدوده 225.9 اگزاهش در ثانیه قرار گرفته است. هش ریت یک شاخص امنیتی است که به شبکه کمک می‌کند تا در برابر حملات دوبار خرج کردن از خود محافظت کند. هرچند، با توجه به طرح کلان امور، اقدامات موقت جامعه در جهت دستیابی به سخت افزار ماینینگ ارزان‌تر و اسکان مجدد در حوزه ‌ای قضایی با قیمت پایین انرژی است.

بیشتر بخوانید : چالش نقدینگی در استیبل کوین کاردانو؛ برابری DJED با دلار از دست رفت

اریک آدامز، شهردار نیویورک، معتقد است که هدف برای تبدیل نیویورک به مرکز ارزهای دیجیتال می‌تواند با تلاش‌های سراسری برای کاهش هزینه‌های زیست‌محیطی مرتبط با استخراج کریپتو ترکیب شود. وی در این باره افزود که با قانون گذاران حامی و نگران کار خواهد کرد و اعتقاد دارد که با جلسات متعدد به نتیجه مطلوبی خواهند رسید. وی همچنین اشاره داشت که این شهر تلاش می‌کند تا تعادلی میان توسعه صنعت کریپتو و نیازهای قانون گذاران پیدا کند.

بیشتر بخوانید : جروم پاول: آمریکا سیاست های خشن چین در برخورد با صنعت رمزنگاری را دنبال نخواهد کرد

برای اطلاع از  آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x