عرضه در گردش اتریوم به کمترین حد خود پس از بروزرسانی مرج رسید

خانهاخبارعرضه در گردش...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس آخرین داده‌های وب‌سایت اولتراسوند مانی، مجموع عرضه در گردش اتریوم امروز به 120.5 میلیون توکن رسید که پایین‌ترین سطح از زمان بروزرسانی مرج محسوب می‌شود. مرج یکی از بزرگترین بروزرسانی‌های تاریخ اتریوم بود که به طور قابل توجهی، بر این شبکه تاثیر گذاشت و مکانیسم اجماع آن را به اثبات سهام تغییر داد.

به گزارش د بلاک، در حال حاضر، نرخ عرضه سالانه اتریوم و بیت کوین به ترتیب منفی 0.014% و 1.716% است. کاهش عرضه اتریوم می‌تواند در درازمدت با شرط ثابت ماندن تقاضا، به افزایش قیمت اتر منجر شود.

اتریوم پس از اجرای پروپوزال بهبود شماره 1559، به ازای هرتراکنش یا فعالیتی که در این شبکه انجام می‌شود، بخشی از توکن‌ها را می‌سوزاند و به یک دارایی ضدتورمی در ماه‌های اخیر تبدیل شده است. در حقیقت، با افزایش تقاضا در بلاکچین اتریوم، میانگین اتر سوزانده‌شده از طریق هر تراکنش افزایش و عرضه در گردش، کاهش می‌یابد.

مجموع کارمزد تراکنش‌های اتریوم از ابتدای سال 2023 به طور پیوسته افزایش یافته و به سطوح سه‌ماهه سوم سال 2021، زمانی که قیمت اتریوم و بیت کوین بسیار بالاتر از قیمت کنونی آنها بود رسیده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم دون آنالیتیکس، تراکنش‌های مربوط به NFTها در شبکه اتریوم نیز در مدت اخیر جان تازه‌ای گرفته است. در حالی که حجم این تراکنش‌ها هنوز با اوج خود فاصله زیادی دارد، تحولات اخیر نشان می‌دهد فعالیت‌های درون‌زنجیره‌ای (آنچین) اتریوم، در حال افزایش است.

عرضه در گردش اتریوم، یکی از پارامترهای اساسی است که بسیاری از تحلیلگران و معامله‌گران، هنگام تحلیل قیمت اتر به آن توجه می‌کنند. باید دید کاهش عرضه در درازمدت چگونه بر قیمت تاثیر خواهد گذاشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان