افت ناگهانی قیمت دلار و تتر؛ ترمز قطار دلار کشیده شد؟

خانهاخبارافت ناگهانی قیمت...

آنچه می‌خوانید...

قیمت دلار و تتر که با شروع صبح امروز افزایشی شده بود، دوباره با قدری کاهش مواجه شده و به محدوده قیمتی 56 هزار تومان رسیده است. اکنون این سوال برای مردم مطرح شده است که آیا تب خرید و افزایش قیمت بالاخره تمام شده یا تنها اصلاحی موقتی در جریان است.

کاهش چند هزار تومانی قیمت دلار و تتر در تنها 1 ساعت

امروز روزی رکوردشکن برای قیمت دلار و دیگر ارزهای خارجی بود. شیب افزایشی قیمت ارزهای خارجی که از هفته گذشته شدت گرفته بود، باعث شد تا قیمت هر دلار مرز 40 و 50 هزار تومان را رد کند و در ساعاتی از امروز حتی به عدد 60 هزار تومان هم رسید.

اما حالا و در ساعات پایانی معاملات به نظر می‌رسد ترمز افزایش قیمت ارزهای خارجی تا حدی کشیده شده است. آن‌طور که رسانه‌ها خبر می‌دهند، قیمت ارز در بازار غیررسمی از حدود یکی دو ساعت گذشته کاهش پیدا کرده و طبق اعلام ایسنا، دلار از بعد از ظهر امروز با نزدیک به 4 هزار تومان کاهش همراه شده و به حدود قیمت 55 تا ۵۶ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که مرکز مبادله ارزها که از هفته گذشته افتتاح شده، نرخ دلار را همچنان 42 هزار تومان اعلام می‌کند.

گفتنی است همه این اتفاقات در شرایطی است که مسئولان کشور هنوز هیچ برنامه مشخصی را جهت کنترل قیمت‌ها اعلام نکرده‌اند. البته در همین رابطه صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی نوسانات و تحولات بازار ارز با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این کاهش قیمت دلار و تتر همچنان ادامه خواهد داشت، یا طی روزهای آینده مجددا رکوردشکنی دلار و در مقابل، سقوط ارز پول ملی کشور را شاهد می‌شویم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان