سختی استخراج بیت کوین ۳.۶٪ کاهش یافت

خانهاخبارسختی استخراج بیت...

آنچه می‌خوانید...

به دنبال طوفان شدید هفته گذشته در آمریکا و کاهش هش ریت شبکه، سختی استخراج بیت کوین ۳.۶٪ کاهش یافت. در همین حال، درآمد ماینرها در ماه دسامبر افزایشی جزئی را تجربه کرد.

به گزارش د بلاک، سختی استخراج پارامتری است که میزان پیچیدگی فرآیند محاسباتی پشت پرده استخراج بیت کوین را مشخص می‌کند و تقریبا هر دوهفته یا هر ۲۰۱۶ بلاک یک بار، بر اساس میانگین زمان تولید هر بلاک تنظیم می‌شود.

تغییرات سختی شبکه پس از آن صورت می‌گیرد که چهارشنبه هفته گذشته، هش ریت به دنبال طوفان شدید در آمریکا از 245 اگزاهش بر ثانیه به 222 اگزاهش بر ثانیه سقوط کرد. با این حال، کمی بعد، هش ریت دوباره تا 256 اگزا هش بر ثانیه افزایش یافت.

نمودار هش ریت بیت کوین
نمودار هش ریت بیت کوین

در همین حال، درآمد ماینرها در ماه دسامبر کمی افزایش یافت و با رشدی 0.9 درصدی، به 476.7 میلیون دلار رسید. حدود 467.34 میلیون دلار از این درآمد را پاداش هر بلاک (بیت کوین‌های تازه استخراج‌شده) تشکیل می‌دهد و تنها بخش کوچکی از آن، حدود 9.31 میلیون دلار از طریق کارمزدها به دست آمده است.

نمودار میزان درآمد استخراج‌کنندگان بیت کوین
نمودار میزان درآمد استخراج‌کنندگان بیت کوین

شایان ذکر است در ماه دسامبر سال 2022، ماینرهای بیت کوین، تقریبا 5.9 برابر بیشتر از اعتبارسنجان اتریوم درآمد کسب کرده‌اند.

افزایش سختی شبکه بیت کوین در حالی رخ می‌دهد که دامیننس این ارز دیجیتال بر بازار رمزارزها برای اولین بار از ژوئیه 2022 از 40% فراتر رفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان