top banner adv

کاهش 30 درصدی هش ریت بیت کوین به دنبال کولاک شدید در آمریکا

کاهش 30 درصدی هش ریت بیت کوین به دنبال کولاک شدید در آمریکا
0
بازدید : 8665

کولاک شدید و ادامه‌دار در آمریکا علاوه بر شهروندان این کشور، بر شبکه بیت کوین نیز تاثیر گذاشته و باعث کاهش یکی از پارامترهای این بلاکچین شده است. به دنبال وقوع کولاک، بسیاری از مراکز استخراج بیت کوین در آمریکا تعطیل شده و در پی آن، هش ریت شبکه کاهش شدیدی را تجربه کرده است.

به گزارش د بلاک، طوفان و کولاک زمستانی در آمریکا برق هزاران خانه و کسب و کار را در سراسر این کشور قطع کرده و حداقل 22 کشته برجای گذاشته است.

کاهش هش ریت بیت کوین

بیشتر بخوانید : رتبه بندی کشورها بر اساس حجم تراکنش‌های ارز دیجیتال منتشر شد

به دنبال این اتفاقات در آمریکا، هش ریت بیت کوین، معیاری که قدرت محاسباتی تخصیص‌یافته به شبکه برای پردازش تراکنش‌ها را مشخص می‌کند به طور قابل توجهی کاهش یافته و تنها از روز شنبه، با 30% کاهش از 230 اگزاهش بر ثانیه به 155 اگزاهش بر ثانیه رسیده است. این کاهش به دنبال توقف فعالیت بسیاری از مراکز استخراج پس از هشدار سازمان ملی هواشناسی آمریکا در رابطه با وضعیت نامناسب آب و هوا رخ داده است.

به عنوان مثال، شرکت استخراج ارز دیجیتال رایت بلاکچین (Riot Blockchain) چند روز پیش اعلام کرد به دنبال شرایط آب و هوایی وخیم کلیه فعالیت‌های خود در تگزاس را متوقف می‌کند. سایر شرکت‌های مطرح نیز از این تصمیم پیروی کردند. شرکت کور ساینتیفیک که اخیرا برای ورشکستگی فصل 11 اقدام کرده بود نیز در توییتر خاطرنشان کرد در این مدت روند استخراج بیت کوین کاهش خواهد یافت.

نیل گالووی، مدیر عملیات استخراج شرکت کامپس ماینینگ (Compass Mining) در واکنش به این اتفاقات در توییتر گفت:

بیشتر بخوانید : آیا پای مالیات به معاملات رمزارزها در ایران باز می‌شود؟

لطفا برای برخی فراز و نشیب‌هایی که این هفته ممکن است با آن رو‌به‌رو بشویم آماده باشید چراکه ما با طوفان زمستانی مقابله می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : لیست شدن سول‌چت (Chat)  در صرافی کوینکس!

بیشتر بخوانید : لغو وثیقه‌ی سم بنکمن فرید: مدیر عامل سابق FTX دستگیر شد

طوفان شدید در آمریکا چالش‌های بسیار زیادی را برای استخراج‌کنندگان بیت کوین در این کشور ایجاد کرده است. تمامی ماینرها، برای فعالیت خود به برق پایدار متکی هستند و هرگونه قطعی طولانی‌مدت پیامدهای جدی را برای آنها به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج، آمریکا در حال حاضر با حداقل 37%، بیشترین سهم از هش ریت جهانی بیت کوین را در اختیار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک با جکسون پالمر بنیانگذار دوج کوین در فضای مجازی درگیر شد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x