کاهش ۵۵۰۰ واحدی عرضه اتریوم در ۵ روز؛ آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

خانهاخبارکاهش ۵۵۰۰ واحدی...

آنچه می‌خوانید...

پس از به‌روزرسانی مرج، الگوریتم اجماع اثبات سهام در شبکه اتریوم راه‌اندازی شد و تغییرات بسیاری در این شبکه صورت گرفت. یکی از این تغییرات، به پویایی عرضه اتریوم مربوط می‌شود.

بر اساس داده‌های ultrasound money، از آنجایی که اتریوم دیگر استخراج نمی‌شود، میزان عرضه روزانه آن به بازار به طور قابل توجهی تا 90% کاهش یافته است.

از زمان به‌روزرسانی مرج تاکنون، در مجموع 7525 واحد اتر به عرضه در گردش وارد شده است. در مقابل، اگر اتریوم هنوز هم از اجماع اثبات کار استفاده می‌کرد، این رقم تا 340000 واحد افزایش می‌یافت.

مقایسه عرضه اتریوم و بیت کوین از زمان مرج
مقایسه عرضه اتریوم و بیت کوین از زمان مرج

همانطور که پیش‌تر گزارش دادیم، در روزهای اخیر، اتریوم به یک دارایی ضد تورمی تبدیل شده است و به جای عرضه آن به جای افزایش، سوزانده و از گردش خارج شده است. از 8 اکتبر (16 مهر) تاکنون، تعداد واحدهای در گردش اتریوم حدود 5500 واحد کاهش یافته است. کاهش تعداد واحدهای اتریوم به دنبال هارد فورک لندن و معرفی طرح بهبود EIP-1559 صورت می‌گیرد. بر اساس طرح بهبود EIP-1559، کارمزد تراکنش‌ها به جای پرداخت به مشارکت‌کنندگان در شبکه (ماینرها در شبکه اثبات کار و اعتبارسنج‌ها در شبکه اثبات سهام) سوزانده شده و از گردش خارج می‌شود.

یکی از دلایلی که اتریوم، اخیرا به یک دارایی ضد تورمی تبدیل شده، پروژه ناشناخته‌‌ای به نام زِن کریپتو (XEN Crypto) است. این پروژه در روزهای اخیر نزدیک به نیمی از فضای بلاک‌های شبکه اتریوم را اشغال کرده و باعث شده تا عرضه در گردش اتریوم کاهش و کارمزد گس افزایش پیدا کند.

نظر شما در رابطه با کاهش تعداد اتریوم‌های در گردش چیست؟ آیا این روند به افزایش قیمت کمک خواهد کرد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان