کریستیانو رونالدو به زودی مجموعه NFT خود را منتشر می‌کند

خانهاخبارکریستیانو رونالدو به...

آنچه می‌خوانید...

کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال جهان قرار است مجموعه NFT خود با نام CR7 NFT را دو روز دیگر عرضه کند. این مجموعه NFT قرار است به شکل انحصاری بر پلتفرم بایننس NFT عرضه شود.

مجموعه NFT کریستیانو رونالدو عرضه خواهد شد

به گزارش کریپتوپوتیتو، همکاری رونالدو با صرافی بایننس در ماه ژوئن با هدف معرفی NFTها و حوزه وب 3 به طرفداران بی‌شمار این بازیکن آغاز شد. در ادامه این همکاری، قرار است در تاریخ 18 نوامبر (27 آبان)، نخستین مجموعه NFT رونالدو در این صرافی عرضه شود.

بایننس در پست وبلاگی اخیر خود در رابطه با همکاری با کریستیانو رونالدو نوشته است:

از زمان اعلام اولیه همکاری چند ساله بین بایننس و رونالدو، ما از نزدیک با وی تعامل داشته‌ایم تا با ارائه تجربه‌ای جدید، حوزه NFT را برای همیشه تغییر دهد.

رونالدو برنده پنج توپ طلا شده و برای غول‌های اروپایی بزرگی از جمله رئال مادرید، منچستر یونایتد و یوونتوس بازی کرده است. وی پرطرفدارترین بازیکن فوتبال در اینستاگرام محسوب می‌شود.

البته رونالدو تنها بازیکن بزرگی نیست که به حوزه ارز دیجیتال وارد شده است؛ لیونل مسی، بزرگترین رقیب رونالدو نیز در ماه مارس قراردادی 20 میلیون دلاری با پلتفرم Socios امضا کرد و رسما سفیر جهانی آن شد. علاوه بر این، مسی برای تبلیغ و معرفی مزایای وب 3 با صرافی بیت گت همکاری می‌کند.

مجموعه CR7 NFT قرار است 7 تندیس از رونالدو را در 4 سطح کمیابی به نمایش بگذارد که هر کدام از این سطوح، لحظات نمادینی از زندگی حرفه‌ای و شخصی وی را نشان می‌دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان