تحلیلگر مطرح: بدترین سناریو برای بیت کوین سقوط به سطح 14000 دلاری است

خانهاخبارتحلیلگر مطرح: بدترین...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز گذشته قیمت بیت کوین موفق شد سطح 20000 دلاری را حفظ کند. به نظر می‌رسد بنابر نظر تحلیلگران و همچنین رفتار قیمتی، در بدترین سناریو ممکن احتمالا شاهد بیت کوین 14000 دلاری باشیم و کف قیمتی بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار در این ناحیه تشکیل شود.

نمودار بیت کوین

خرید در 14000 دلار

داده های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین شب گذشته به محدوده 20220 دلاری نیز رسید و اکنون با رشدی بسیار کم در ناحیه 20400 دلاری قرار دارد. بازار جهتی نزولی دارد اما دلیل ناحیه باریک و رنج قیمتی آن است که فعالان و تریدرها منتظر واکنش بیت کوین به سطح حمایتی 20000 دلاری هستند.

این موضوع که سطح 20000 دلاری به عنوان حمایت قیمتی عمل کند زمانی با مشکل رو به رو شد که سرمایه گذاران در پی اتفاقات مربوط به شرکت سرمایه گذاری 3AC دچار نگرانی شدند. شایعاتی درباره این شرکت به گوش می‌رسد که به دلیل شکست در فراهم کردن تعهد خود نسبت به مارجین کال، شرکت مذکور در آستانه ورشکستگی قرار دارد. این شرکت در حوزه رمزارزها در محصولات متعدد و مختلفی از جمله صندوق بیت کوین گری اسکیل نیز سرمایه گذاری کرده است.

Venturefounder، یکی از تحلیلگران مطرح بازار کریپتو، درباره بدترین سناریو ممکن گفت که از نظرش سقوط بیشتر و بیت کوین 14000 دلاری و فاصله 80 درصدی با اوج تاریخی 69000 دلاری می‌تواند بدترین اتفاق ممکن باشد. وی در این باره افزود:

«سرعت سقوط قیمت به سطح 20000 دلاری کمی شوکه کننده بود و فکر می‌کردم بیشتر طول بکشد. با این حال با توجه به مسائل اقتصاد کلان و همچنین خروج نقدینگی از شرکت هایی مانند 3AC و سلسیوس و ترا و … دور از ذهن نیز نبود. علیرغم تمام این صحبت ها، پایین ترین قیمت بیت کوین برای من 14000 دلار است و در صورت سقوط بیشتر نیز انتظار دارم خیلی سریع قیمت به بالای این سطح بازگردد. همچنین در صورت رسیدن به این سطح، تمام دارایی های خود را فروخته و در بیت کوین سرمایه گذاری می‌کنم.»

مطلب مفید: شاخص ترس و طمع چیست؛ چه کاربردی در تحلیل قیمت رمز ارزها دارد؟

توییت whalemap

در فاصله قیمت کنونی و هدف 14000 دلاری نواحی مختلفی وجود دارد که نهنگ ها پس از سقوط بازار به دلیل بیماری همه گیر کونا در این سطوح دست به انباشت بیت کوین زده بودند. بر اساس داده های Whalemap این نواحی که می‌توانند به عنوان حمایت های احتمالی نیز ایفای نقش کنند، سطوح 19000، 16000 و 14000 دلاری هستند.

ضعف شاخص دلار می‌تواند بیت کوین را به 23000 دلار برساند

در سطح کلان، بازارهای سهام آمریکا که با رشد بسیار کمی همراه بودند، در پی بازگشت ناگهانی شاخص دلار دوباره با روندی نزولی همراه شدند. شاخص دلار که اخیرا به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته نیز رسیده است، در پی واکنش مثبت به سطح حمایتی خود شانس صعود احتمالی دارایی های ریسکی را از بین برد. در زمان نگارش این مطلب، شاخص دلار پس از رشد از کف روزانه 103.5 به محدوده 105 رسیده است.

شاخص دلار

با وجود رشد شاخص دلار، کریپتو اد، تحلیلگر مطرح بازار کریپتو معتقد است که شاخص دلار در این هفته روندی نزولی به خود خواهد گرفت و اوج های قیمتی این هفته در بازار نیز با چالش خاصی رو به رو نخواهند شد. وی همچنین در پستی توییتری از احتمال حرکت بیت کوین به سمت 23000 دلار خبر داد.

اکنون باید دید که با توجه به پیش بینی کریپتو اد از ضعف شاخص دلار، شاهد رشد بیت کوین از سطوح کنونی خواهیم بود یا مطابق انتظار venturefounder ریزش بیشتر و بیت کوین 14000 دلاری را در آینده نزدیک خواهیم دید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

2 نظرات

    • سلام دوست عزیز، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با ریسک همراهه. تمام پولتون را واردش نکنید. اما در صورت ریزش قیمت با صلاحدید خودتون وارد کردن بخشی از سرمایه منطقی هست.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان