کلودفلر نود اتریوم راه اندازی می کند

خانهاخبارکلودفلر نود اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: شرکت امنیت سایبری کلودفلر (CloudFlare) قصد دارد پیش از انتقال مکانیزم اجماع اتریوم به اثبات سهام (PoS) نودهای اتریوم را لانچ کند. هدف از این راه اندازی بررسی بهره‌وری انرژی، مدیریت ثبات و سرعت شبکه مکانیزم اثبات سهام است. این اقدام بخشی از تعهد کلودفلر به پایداری محیط زیست و کمک به «ایجاد اینترنت بهتر» محسوب می‌شود.

کلودفلر در حال بررسی نسلی از وب 3 است که از اثبات سهام استفاده می‌کند و قطعا اتریوم اولین شرکت پیشرو در این زمینه به شمار می‌آید. https://www.oldhouseonline.com/ ظاهرا، ادغام و انتقال اتریوم به مکانیزم اجماع PoS در سه ماهه سوم یا اوایل سه ماهه چهارم انجام می‌شود.

مطلب مفید: اثبات سهام چیست؟

- Advertisement -

کلودفلر در پستی اعلام کرده که طی چند ماه آینده یک نود اعتبارسنج اتریوم راه اندازی می‌کند. هر شخص یا سازمان برای تبدیل شدن به یک نود در شبکه اثبات سهام اتریوم، به استیکینگ 32 توکن اتر (Ether) نیاز دارد. به هرحال قرار است از این نودها برای بررسی بهره‌وری انرژی، مدیریت سازگاری و سرعت شبکه استفاده شود.

کلودفلر خاطر نشان شده که ارتقا آینده اتریوم موجب کاهش چشمگیر مصرف انرژی می‌شود و اتریوم اکنون پیشتاز پذیرش فناوری‌های وب 3 است.   

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان